Monday, February 28, 2011

contest free tiket wayang lagik

salam =)

dalam thn lepas aku ade join contest utk blogger utk dpt free tiket wayang dari manggaAD,entri yang ni , pastu dpt 4 tiket wayang kot dan aku bagi kt kwn blogger aku,ade aku tulis kt entri ni
tapi citer tu agak ganas la mengikut kate nana..kalini manggaAd organize lagi contest tu..tgklah insyaAllah klu ade mase dan sedikit kerajinan akan ku buatlah, dan spt biasa..akan ku berikan pd yg berminat ;)..manela tau kot2 kalini rezeki blh dpt lagi..sape x suke bende free kan ?

12 comments:

mama tisya said...

aku nk gk aritu dpt tp tkleh pegi..huhuuh

SyaNa said...

meh lempar kt aku kalo ade free tiket
kekee

~ana~ said...

sapa x suka brg free kan..
alhamdulillah zety, murah rezeki ko..moga pasni makin murah lagi..:)

h4ni3 said...

saya juga mahu!!!
hehehe

Farra Dhelina said...

moga2 dpt lagi lah ye kali ni..

Nana said...

JGN LUPE KASI AKU KLW ADA TIKET FREE HAHAHA

SyidaGorjes said...

aku juga suka join contest.dlm magazine je.

mummymer said...

phewit!!! congrats!!

deqlis said...

wahh nak jugakkk...!!

isshh tak malus tui mintak nie..ekekeke

klu ada lebey pas2x laa:-)

tiefazatie said...

wah..cm best je sis..hihi

mama_umar_maryam said...

insyaAllah sumer..klu dpt mng,aku war2kan..tguuuuu

kakyong said...

tiket wayang??!!

mesti nak cuba juga nanti