Tuesday, March 1, 2011

keadaan ku..

salam =)





lets the pic do the talking ;)

16 comments:

Em's Family said...

i like ur drawing :D

pelan2 ok.. i know u can do it

dwimaya said...

tu baju nak dibasuh ke or baju yang dah kering nak dilipat or baju nak digosok?

selamaattt.. all of us know u can do it!

~ana~ said...

senang gini..xyah menaip, tp melukis je utk cerita..heh3x..
complete betul lukisan ko ni zety..:)

ieda said...

ekkekek cantik lak drawing tuu :)

✿ etiey erywan ✿ said...

huhu... masalah yang sama ku hadapi

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

heheh..sabor ye zety..pelan2 kayuh

mama_umar_maryam said...

mira-hehehe,xreti gune s/ware lain,gune paint aje ;p

dwimaya - nk dilipattt,rase nk bwk opis,hahaha

ana - complete sbb ko faham kan ana?hahaha dialog pon malas nk taip

ieda - cantek eh..bese2 je sis ;) tq

etiey - tulah,semoga kite tabah ;)

rose - ni rantai beskal dah nk tanggal,xblh kayuh,hahahaha

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahh kagum aku tgk lukisan nih ... sabo zet.. slow2 settlekan keje

h4ni3 said...

hehehe
ni betul2 wordless wednesday
comey! :)

Hezesuze said...

wah lukisan menceritakan segala2nye ahakssss

Nia said...

uii,..memang haru..saya anak sorang pun dah kelam kabut hidup..hehe..

SyidaGorjes said...

nasib baik ada letak caption kat smpah/baju tu...hihihi

firahadifa said...

thehehe.. funny seh!

kakyong said...

zety,

rumah kakyong ni kan.. yang dah berlipat tu habis tunggang-langgang... huhuuu...

Afne said...

hahahha mcm aku!

Sidratul Muntaha said...

same goes to me.
tang baju tu la...
ade 2 bakul beso nak kena setel mlm ni jugak..
huhuuh
sedihhhhhhhhhh!
simut 3 helai kena cuci sebab dak ara pee pee kan!!
tensen!!
mlm ni tak berselimut la aku..