Tuesday, February 15, 2011

gaun anak rimau di malam anibeseri ;)

assalamualaikum wbr =)

lingeri corak rimaukah aku nk citer?? grrrrrr...hahahahaha..xlah weh..

gambar2 blur ni sempena kami mkn2 mase clbrt anibeseri yg ke 8 tahun..ohh 8 taun uuuuu..bkn anibeseri kawen, tapi couple..hehehe, ngadess kan..tp dek kerana 'romantik' bebenor dinner kitorg mlm tu makanya hanya gambar Maryam sahaja yg diambil..usah ditanya mengapaaaa..

x jauh pon kitorg makan, kt kajang je..aku paling suke klu apai nk ajak g mkn tmpt surprise,hahaha..puas aku teka kt ne..sekali dekat aje daaa..tp best gak restoren tu..especially stik die..Windmill nama rest tu,ade 1 branch kt kajang tu ha..kitorg makan double date, apai ajak cousin & wife & anak diorang sekali..haaaa..seee....meriahkan dinner kitorg ;)

oklah, layan gambar2 blur Maryam je lah..klu si Umar dok lari2 die igt kedai mamak agaknye..

to apaiku..tq yang 4 the surprise dinner..sgt2 terharu awak slalu igt anibeseri couple kite..terbalik,saya lak slalu lupe ;p..insyaAllah wedd anibeseri tahun ni saya plak banjer ye =)

to jugak kt anak2 mama and little hariz,meriah candle light dinner mama ety & papa apai,hahahahah





p/s : gaun anak rimo bintang ni adiah besday dr kwn kitorg..sayang woo nk pki,tp bile lg kan..

25 comments:

Pija Madzlan said...

comelnya gaun tu.... hehehe

nad said...

igtkan 1 family sedondon ngan corak rimau..teringin gak nak negok kalu ade, hehe..

Anonymous said...

hahaha ko mmg bikin tajuk panazzz
gile la romantik korang..
date kapel pon aku xingt bila
hahaha
klw aku tak ingat
amrul lagi la
lupe ingatan tros

Sidratul Muntaha said...

ko syg - syg
mcm aku
lebih kurang la
ramai yg bg ara gaun
aku hold dulu pakai
last - last ade 4 5 helai tak muat sebab ara dah beso.
pdn muka aku.
huhuu

Puan nOLie said...

Oiihhhh anak rimo pun tak pakai gaun rimo heheheh dah langkah badul neih hehehheh

~ana~ said...

zety, comel la itu gaun....wah...best nya celebrate ann. couple..romantik gitu..

eLYies said...

eh!!..nape sama plak kita yer..aku hari tu 1/2 genap 8tahun bercinta ngan syam..hahahaha...

Unknown said...

wah,dahsyatnyer maryam..pakai gaun belang2 lagi...hehhe

edane said...

wah romantik!!! cantik gaun rimau tu. skrg dah fesyen tu kan.. handbag dan segala jenis rimau

Nia said...

ala,..corak anak rimau ya..comelnya!!

Syida said...

sangat cantik gaun ghimau tu.
aku suka baju gegirl.cantik2,tp.....blom ada rezeki nak dapat gegirl.

HaNiE said...

woot woot maryam sangat cute.. joget atas meja kah?? hehehehe but still cute... nway, happy aniversari couple zeti ^_^

mama_umar_maryam said...

tq aunty siti ;)

nad - klu sedondon sumer rimo larik orang,hahaha

nana - apai itu x romantik sebenanye,tp kdg2 bile wat surprise sket2 tuh nmpklah mcm sweet,hahaha

mak setot - haa,sbb dah ade gaun cantek x muat tulah aku nk balun pki sumer..raye taon lepas je ade 2 dress kot tibe2 dah terkecik ;(

mama_umar_maryam said...

puan nolie - hah,tu dia bini en rimo mengaum kt sini..hahaha

ana - hehe,mkn2 je ana..gempak gempita dgn anak2 ;)

elyies - wahhh,geng2 bercinte tahun 2003 la ni,hahahah

ila - gaun bintik2 anak rimau bintang ;p

mama_umar_maryam said...

etiey- eh eh..nick name mcm nak same dgn zety je,klu famili panggil saya ety ;)..anak mmg dasat melaram,maknye pki bese2 je

nia - sesuai sgtle dgn kelasakan maryam mcm anak rimo bintang tu,huhu

syida - haih?dah scan ke?dah tau jantina ehh? xper.cube yg ke3 plak,hahah

mar - kene tangkap die letak atas meja baru xleh larik2..kalau x mmg x tersnap gambar die,tq dear

tiefazatie said...

wah!!cumil gle maryam sis!!

sis..sweet ja nie..romantis gitu..nie anniversary kapel ek...bkn wedding kan..pergh...bestnya..=)

Wan Amira said...

ingatkan dapat la senza ke ape kan hahaah.. :D anyway cantik baju maryam.. tapi tak pakai kan, terperuk pun tak best jugak kan

AyuArjuna BiGoshh said...

cam nak cari satu arrr...utk my amani ....

Suziey Ahmad said...

aummmmm..ekekek:D aku ingt ko yg bergaun rimau pastu nk buat aksi cakar rimau..ekekekek:p

ooo 8 thun ko couple ngn laki ko ek..kawen bape thn wei? 4 ke?

h4ni3 said...

apesal mak dia tak pakai baju rimo belang pulak?
ekekeke

SyaNa said...

comelnye la budak tu
menantu sape la tu kan
hahahaa
ttibe :p

wey aku pn lupe anibesari kapel2 ni
hhaaaa
hebat la apai

mama_umar_maryam said...

iefa - ngeh2..idakle romantik mane pon abg apaimu itu..;p

mira - if dpt la senza tejojol mate org nk tgk i pakai ltk kt blog,wakakaka

ayuarjuna - cariklah sis,sesuai la dgn amani yg lasak itu,hik3

suziey - hahaha,klu n3 cenggitu aku privatekan blog ni,pastu aku invite ko bace,kahhhh

mama_umar_maryam said...

h4ni3 - dr,klu maknye pki baju rimo belang,bapaknye trus larik xjd banjer dinner,hik3

syana - menantu sape la tu ye..ready jelah duit hantarann,hahahaha

Farra Dhelina said...

ctklah kak gaun rimau ni..sweet!!

mama ahza said...

wowowowow cik yam! so sexy..meoww~