Sunday, November 14, 2010

La Bella Tela 1st Giveaway

slm wbr =)

1stly i'm proud of u nana & co sbb ader on9 bsness jual tudung ala2 ariani nih, nana ni one of my junior mase di SHAH Pekan dulu,jadi moh akak tlg war2kan 1st GA korang k ;) ..all d best!

*ayat kipas di atas x bermaksud utk merasuah organizer contest ;p

jom join contest nih, klik sini




mule2 dgr name kedai ni mcm jual loceng ? hehehe..sekali jual tudung daaa..ala-ala ariani gituu..ade 2 org owner ni ha gambar diorg
**contoh Tudung Cotton L'Bella**

cun meh? mau buat menantu? hahahah..kene tnye tuan punye badan lah..yg tudung biru tulah nana junior aku..sweet kan die? tahi lalat atas mulut tu mcm cindy crawford tu yg mahal tau ;), and yg sorg lagi tu rasenye share partner nana..tgk dari gambar tudung & shawl diorg mmg lawo2..dan yg paling penting mampu dibeli =)..apepon all d best utk both of u & la bella !

1 comment:

K-Baby said...

Salam Mommy,
Jom menang cute slogan tees for your kids sempena pelancaran blog kami!
mykedaibaby.blogspot.com