Wednesday, November 10, 2010

gambar dan iklan nuff nuff yang hilang

slm wbr =)

tekezut aku mlm td ..dahlah domam,bertambah domam ..bukak blog aku tibe2 design sudah tukarlah..xde gamba apepon,yg kuar cume tulisan warning more than bandwidth..adoilah..abis sumer nuff nuff aku pon yillek! (nuff nuff = panggilan manje kepada iklan nuffnang ;p)

jadi aku pon terpakselah set balik design lay out blog aku ni just gune template sedia ada sahaja..dan masukkan balik kod nuff nuff aku yg dahlah tgh ciput..semakin ciputtt jadinye dengan kehilangan malam tadik ;(

oklah..lamer dah x jln2 BW kt umah org neh..rasenye demam aku dah makin kebah sket..insyaAllah..kene setkan kt otak nih,aku akan sehat..sembuh a.s.a.p ;)

6 comments:

♥cikmOt♥ said...

eh naper jadi gitu zet??

Sidratul Muntaha said...

uauauua
ni mesti ko kena malware nih
haih..
aku pun cuak gak..
adei..
jaga diri beb.

mama_umar_maryam said...

ntahle izan,nape tah..tekezut demam aku kejap,bertmbh kronik!hahahah

ayu- tu;ah bahayenye klu men donlod jekan,huhu,skg gune jelah ape yg ade,heheh

Mama Zharfan said...

tu la...dh nampak kosong benar blog u ni...jgn ler jd benda2 gini kat me

mama_umar_maryam said...

kesian sayekan sis suzie?huhu..ntahlah,tgula free sket nk godek2 balik blog nih =(

mama tisya said...

ko tukar template br ke..kene setting blk code2 nuff tu..kn tkde plak iklan nuff nk muncul..mayb serangan virus gk