Monday, December 20, 2010

percubaan memakai selendang muke bolat ((','))

assalamualaikum wbr ;)

arini just cuci2 mate ye tgk percubaan aku utk memakai selendang dgn anak tudung aka selendang muke bolat..saje je aku bagi name tu sbb name tu utk aku je, hehehehe..org lain pki tudung lilit dgn anak tudung xde awning lawooo je aku tgk..so aku konon2 nk cube2 la kan..variasi sket..hehehe







kesimpulan yg aku dpt buat ialah..aku mmg kene pakai anak tudung yg ade awning sket tuh..barulah mcm semenggah sket rupenye..klu x dah mcm donut ;p.. thats all for today!


p/s: pada mata orang lain pendapatnye kan..entry ni aku tulis hanya pendapat aku utk diri aku, pada mata aku sumer org yg pakai tudung leper ke, muncung ke..sumer lawa..cume, kalau pki anak tudung je dah mcm nk g swimming ;p

20 comments:

Mek Rose said...

den takleh nak pakai camtu kang jd cam pau kacang..agagagaga

♥cikmOt♥ said...

eh ok jek...hehehe

Farra Dhelina said...

skali pndang mcm TIZZ lah akk ni ;)

Syida said...

aku pun tak leh pakai tudung camtu.dah macam bigmac je muka aku nih.so aku pasrah bahawa aku tak elok pakai tudung tu.

eLYies said...

muka aku sama cam ko zety...tak leh pakai anak tudung TANPA awning..sure pelik je nampak..huhuhu

Hezesuze said...

dulu weols cam segan2 nak pakai shawl tanpa anak tudung awning..lanie besalah jek janji tutup aurat kan mihahahaha

muka weols lagi bolat dari uols tau ngeh ngeh ngeh

mama_umar_maryam said...

rose - pau kacang merah lah..sodappp,hahaha

izan - aku suke tgk ko pki shawl weh,siyes

farra - sekali pandang je kan..2x?? mcm?? hahahaha

syida - hahahaha, bigmac ke prosperity??

mama_umar_maryam said...

elyies - tulah, kite rase pelik, pastu tnye org sumer kate ok,tp hati ttp kate x ok,hahahaha

kakheze - bulat tp menawan xpe kak oiiiii ;p

Lily@MamaZaraZareef said...

comei jek tgk Zety pakai tudung camtu..kite mmg tk reti nak bervariasi..dulu kini dan selamenye asyik berbawal jekla..huhu

Fid said...

selagi rasa ok pakai je hahahahahahah

Mama Zharfan said...

me setia dgn tudung bwl ajr hehehhe

lia said...

Aku nmpk, comey jer.. Tp kalau xkonfiden, baik jgn..

Nashays said...

cam donut pon chomel perrr...

e.l.i.z.@ said...

hihi sebenarnya kena pandai lipat..dulu aku pun rs mcm b0lat gak pakai tp mcm dh ok kot skang ni hehhe

~ana~ said...

comel la zety..ok je ana tgk....

mama_umar_maryam said...

lily - suke gak nk buat transformasi ni,tp mmg tdg bawal lah plg kemas utk zt pki ;)

hehe fid ;)

h4ni3 said...

semua gambar diatas itu adalah comel belaka =).. serius! tak tipu! hehe

amyeryn said...

org cantik pki apa pn cun wei..aku smp sudah tk try style mcm ko ni..rs bulatttt sgt muka aku

mama_umar_maryam said...

dr hani4 - aiyok..blushing ;p..

errynn - eh ye ke ko xpnh try? rasenye aritu ade skali ko pki shawl kan?

Unknown said...

nampak cantik jer zety... ;)