Wednesday, December 1, 2010

Menang GA dan .......

slm wbr =)

hehehe, nmpknye rezeki GA aku masih sipi2 terkena lagi..wpon xselebat nana,suziey,suzie,mamatisya dan lain2..ttp syukur alhamdulillah..kalini dpt FM colmar tropicale dari suziey yg baru bercuti ke sane..tq dear!

nile komen aku..


~pantun serangkap..2 commentor yg comment dgn cara berpantun after mamazakwan.when there is an extra effort..there is the uniqueness..~(suziey.com)


dan satu lagi perkara aku xtau nk ltk tajuk ape..hmm..some of my frens dah dpt that invitation thru fb..so pd sape2 yg dh dpt invi tu, klu dpt dtg nnt kite jumpe k..pd yg xdpt dtg its ok..aku memahami ;)..need extra info blh kol aku..or blh emel aku kt zmarlia@yahoo.com

aku sedikit susah hati skg ni..sebab..Umar tgh xbaper sehat..die kene diarhea..cian die..xtau mane silapnye..harap2 nnt time bday nnt die ok sikit..huhu...


p/s: maaf xdpt nk publish secara public event tu sbb majlis hanya kecil2an..jemputan pon terdiri dari saudara mara terdekat dan kwn2 terdekat kami ..don b offended ye ;)

21 comments:

mama tisya said...

tahniah menang GA..aku tkde la byk mcm nana & suzie....aku cuba pegi busday ank ko..tlg email map mcm ko bg dlu..aku lupa dh mn ltk yg lama:-p amyryna@gmail.com

smoga umar cpt baik ye

Hezesuze said...

ish ish ish camne weols bleh tak tahu sal buffday umar nie?? hohohoho

uols buat kat mane?? kalo dekat kompom weols terjah haha

Anonymous said...

tahniah..heheh
sape kata ko jarang menang GA?

[leily.laily] said...

tahniah zetty!!!
cayalah!

lia said...

Amsayr baru kena cb hari tu.... kesian x henggat...

Mama Zharfan said...

congrats yer zety!

mama_umar_maryam said...

eryn, sunggohla lawak map yg aku ko dulu dgn atie tu..nnt aku bagi yg googlemap ke ape ke eh

hezesuze- alor sis..bkn xnk btau kt sumer..umah saye agak jauh nun kt bangi..tapi klu ahkak nk dtg meh emel saya no tel ;)

nana - j.a.r.a.n.g wehh..dahtu joinnye pon seciput jer,kih3

leily - tq dear..

lia - tulah..xsanggop tgknye..elok2 tgh bam bam,slim world trus hah..

mz - we've shared the winnings ;)

Suziey Ahmad said...

tahniah..rezeki ko..

wei jmputan ape..huhu xtau ni..

Cyda Acme said...

wahhh .. congrate!

zetty, akak tag awk join contest ... check it out! :D

mama_umar_maryam said...

hik3..ngade ko suziey, cek kt fb ko

cyda- tq kak..alahai..sorry sgt2,aritu pon rasenye akk ade tag saye,nyanyok btol i nih ;p

mama tisya said...

zety..map lama tu bgs..tk sesat pn..nanti email..aku phm

r|nA @ ja|j|na said...

tahniah..dapat FM, besthye..

tiefazatie said...

wah!!tahniah sis!hihi

mama_umar_maryam said...

eryn,masalahnye aku pon xtau mane aku ltk map tu,hahahaha

rina - hehehe,bile nk wat GA lagi nih wak?

ifa - tq dear

Unknown said...

tahniah... pasni makin lebat la...

oh ade buat majlis besday utk umar yer.. semoga cepat sihat..

kakyong ni jauh, kalo org jemput pun sure tak leh nak dtg... doa dr kejauhan je la

ddfirdaus said...

FM Holland aku beli kat ko masih ada lagi beb..bilenye la aku nk bagi..bak mei address la wei..

mama_umar_maryam said...

ok kakyong,tq doakan..klu dkt tingin nk jmpe jugak ;)

dbalkis - weh,aku xde fb ko nk anta invi..ko emel aku blh? woah..fm holland!!! nak!! hehehe..emel aku zmarlia@yahoo.com

liana said...

rajin ko join ga ek ety..aku ni kdg2 mcm nak join..tp kdg2 mls...huhuhuhu
invitation ape tu ety?hehehe sibuk plak nak tau..

mama_umar_maryam said...

liana - join main2 je weh..jemputan bday party kecil2an liana..klu ko nk dtg emel aku,aku panggil yg dok dekat2 ni ha..xnk susahkan orang ;)

mummy_ayu said...

tahniah zety....

mama_umar_maryam said...

tq ayu..blm emel zetykan add? jgn tgu lame2 tauuu ;)