Thursday, December 23, 2010

Jawapan Teka Teki dan Pemenangnyaaaaaa....

assalamualaikum wbr =)

sebelum nk announce name peneka plg tepat nk umumkan adiahnye dulu...

insyaAllah..aku akan bank in/cod kan RM 5.00 tunaiiiiiiiiiii

sesungguhnya adalah seorang peneka paling 100% tepat iaituuuuu


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
cepatla wehhhh bukan ko nak bagi RM 1000 ponnn..hahahaha
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


tadaaaa




DWIMAYA aka yus !!!!!

hehehehe, camne ko blh teka tepat ni yus? ko hack emel aku ke ape ;p

nanti aku kontek ko okey ;)

memang ramai yg teka aku nk g seminar, conference or bentang paper...ade gak yg teka aku nk buat spa kt Sembunyi Spa tu...mak aihhh...regenye juling mate aku hah...
aku cume join bengkel penghasilan artikel jurnal atas jemputan supervisor aku..bengkel ni x formallah..self directed tapi aku suke sgt sbb atleast sangkut jugaklah nk hanta 2 jurnal , insyaAllah...

oklah..tq pd sumer yg sudi meneka..mmg musim teka teki tekuk nih..jmpe lg korang ;D



9 comments:

Farra Dhelina said...

chait! meleset sekali..hehehe taniahh

mama_umar_maryam said...

;)..x sabar jugak nk tgu sape teka mainan mirza tu

Suziey Ahmad said...

ooooo teka knpa ko g sana yek..haahaha blur plak aku..

h4ni3 said...

wahahaha
tepat gilerr tu!

e.l.i.z.@ said...

larrrrrrr...mmg betul kena teka la ekkk..aduhaiii la aku hehhehe

mama tisya said...

slh tekaan ku..heheh tkpe2 lenkali buat lg..best main teka teki tekuk ni...

mama_umar_maryam said...

suziey - aah, main teka2..xde limit punye..ko tgk erryn nye komen bertalu2,hahahaha

dr hani4- tulah pasal! sharp shooter btol yus tuh

eliz - dah tu ko igt aku soh ape?hahahaha

erryn - patut dpt reward gak nih pd yg byk teka.hahahaha

tiefazatie said...

haha..adoi la..slh btol tekaan ifa..haha

UmmiY said...

oit cik mekkk... time kasih laa tetiba menang la pulak kan.. haha weyy nnti org citer kisah sebenar di sebalik tabir hari selasa ok? sbb isnin i masih takdek.. sorry la lambat reply sbb weekend aritu tiada internet access.. :)

anyway, hack email? haa boleh gak tu, kata ajar forensics stuff mesti la kan.. takde la i guna social engineering method, nnti tanya en. firdaus kalau tak sabar nak tau by isnin, kalau sabar, tunggu i selasa ok? :)