Wednesday, December 22, 2010

Buffered earning baru dan adiah teka tekuk

assalamualaikum wbr =)

alhamdulillah..sejak lameeeee aku menonggok tunggu BE baru dari nuff2..tibe2 arini aku check, ade lak tersangkut 1 dari Digi internet..syukurlah..earning dari tengah malam tadi kot die kire dapatla 45 ringgitsen...hik3..

ok, teka tekuk pagi rabu akan ditutup menjelang esok , jadiiii bersedia bakal pemenang bertuah untuk memberitahu no akaun bank anda!!!!! hahahahhahahahaa..nak kasik no pin sekali pon buleh >p..insyaAllah..sape yg menang tu adela sikit token dari aku..jgn expect banyak2 ye..suke2 je nih..adiah RM..RM..RM...sape xnk kan ;)

14 comments:

amyeryn said...

wah dpt be..kena slalu wt teka teki la....hehehehe

Anonymous said...

heheh ramai tol dapat be digi ni
arini saje 4,5 org aku tgk entry dpt be digi

mama_umar_maryam said...

tulah, lame btol nuff2 peram BE aku,last2 tersentil 1 je..xperlah syukurrrr

Farra Dhelina said...

tak sbr nk tgok sape yg dpt teka betul tu..hehe mcm2 jwpn baca hehe

Hezesuze said...

wah oklatuh..tahniah uols

h4ni3 said...

hadiahnya... 45 sen tu ek?
ekekeke

r|nA @ ja|j|na said...

nak dapat BE bukan senag kan..berpeloh gak ketiak kan, ekekeke..

mama_umar_maryam said...

hik3..adiahnye kecil2an aje..bknlah 45 sen tu yang oiiii..hahahahaha

BE dtg golek2, satu pon dah heppy kan ;)

Syida said...

akupun dah lama tak dpt BE.tapi baru dpt satu semalam.alhamdulillah.

Suziey Ahmad said...

haih nape aku slalu miss ko nye GA ni..menyampah tol..

mama_umar_maryam said...

yeahh..feel good kan sis ?

suziey - wehh,aku blm closed lagi !!!blh teka..cpt...

Unknown said...

zety,

tahniah dpt BE>.

takde letak ads nuff kat sidebar ker?

yng bawah sekali tu.. cuba re-position.. jauh sgt ke bawah.. susah org nak tengok...

tiefazatie said...

wah!!best gle sis nk bg hadiah!

mama_umar_maryam said...

tulah kakyong, mmg nk tuko jap g iklan kt bwh tahpape tu,hahaha

iefa - ala dear, adiah kecik2 aje ;p