Monday, December 13, 2010

Keputusan periksaku dah keluar ;)

assalamualaikum wbr =)

nk buat printscreen tp ntah nape probook ni xblh plak..ker aku yg xreti? baik guna laptop bese je kan senang..hmm..ok stop mengeluh! just nk share gudnews arini..actually aku dpt tau semalam..gudnews ka? pada aku gudnews sgtlah...hahahaha..sbb aku mmg x highly expect result master aku semester lepas.serious..juggling with new college..nk mntk pelepasan pegi kelas 2x seminggu..dahla baru masuk keje dah byk songeh nk mntk pelepasan itu ini..dgn writing papers..lectures kt sini yg bykk..mmg penatt..sblm ni mmg aku xpenah & aku ade rules sendiri yg bile blk umah aku hanye nk entertain family! but not last semester..mmg aku kene jage malam ke pagi bute utk tulis paper! nak nangis pon ader..tp aku hadapi jugak..kene kuat! syukur sgt2 ade kwn2 sudi nk tlg..to name them like shahrul yg dah mcm adik aku..intan pon same..kalau x sbb diorg dok 'menenangkan' aku..mayb aku nk extend or quit..x lupe jugak..supporter lain,my beloved apai..wpon die kdg cube cheers aku mcm pom pom girl- go yang go! u can do it! atleast the words are encouraging la jugak...doa mak aku..mustajab sunggoh la mak..lebiuuu..anak2 aku..wpon diorg mungkin xphm ape..tp hrp2 diorg tau ape yg aku & apai usehekan skg is for our legacy ;)..dan juga family & kwn2 tersayanggg ;D

cewahhh ucapan mcm la dah setel sume! hahahaha...actually blh dikatekan i'm almost complete la sbb courses sumer dah abis, xyah g klas dah..tgal nk tulis tesis je..tp leganya tu Allah je tau..dan dgn ini aku nk share lah kegembiraan aku dgn korang..pointer aku utk semester lepas ialah 3.67 sahaja...sahaja yer..idakla 4.0..this is just for my note..aku heppy dgn result nih..Alhamdulillah sgt2..x maksud utk meriak dgn sape2 atau nk show off..i need to encourage & credit myself for my effort all this while =)

oklah..semoga hari uols juga ceria cerioooo...heppy mood ni berpanjangan sbb aku nk p bercuti 3 hari 2 malam kt Ancasa port dickson start esok petangg...lalalalalalaaaaaa

27 comments:

mama tisya said...

tahniah..terror la tu...3.67 skit je lg nk 4.0...wah cuti2 lg

♥cikmOt♥ said...

tahniah zetty...

mummy_ayu said...

uih..ok sgt la tu..dah dekat 4.0 tu..tahniah!!!

~ana~ said...

wah...gempak ar tuh..3.67...sikit je lg nak cecah 4..anyway, congratsssss...:)

Suziey Ahmad said...

congrates..hehe pointer ko almost the same ngn aku :) can feel the feeling..how relief u r..yes mmg kena strong jadi student mom ni..bykkkkkkkkkk sgt sgt dugaan...
happy holiday..hehe..bantai p holiday lps penat study..mcm aku buat..abis master trus ke sana sini hpoliday:p

mama_umar_maryam said...

tq sumer..jgnla ckp terror..malu i ;p..suziey,aku ngade2..blm setel sumer dh gatal nk jln ;p

Nashays said...

congrats zety..u go girl..sket aje lagi..

ann @ hatiberbunga said...

wah.. kira terer la tu. tahniah!
klau kt sini , 3.67 tu dah kira 1st class tau! ;)

Mrs. Amien said...

hehe..congrats zety!!!takde nye le zety riak or menunjuk2..credit to mummy zety yg multitasking..my idol gitu..hehehhe..semoga cepat2 finish write up thesis k..chaiok2!!

h4ni3 said...

woww.. congratulations dear!!
memang patut pegi bercoti-coti dgn senang hati!! hehe.. enjoy ya!

Hezesuze said...

tahniah tahniah tahniah!!

mama_umar_maryam said...

tq shar..nk open table tp i bz sket skg,hahahaha

tq ann..hehehe,kt ukm ni klu buat master part time,dpt 4.0 pon x entitle for dean list ; xpelah..utk kepuasan diri ;)

alid!!! ehhh alid la idol zety,tebalik daaa,hahaha..multitasking yaa,tulah,jd raksasa pon blh ;p

mama_umar_maryam said...

tq sis hani4,btol2..cuti2 PD tu warm up dulu,hahahaha

tq ahkak kuu...muaaahhss

tiefazatie said...

wah!terer la sis!tahniah!

Wan Amira said...

that is so great laa u.. having two kids around, kalau i pun tayang2 result i, congrats!!

mama_umar_maryam said...

tq iefa ;)

mira - tayang2 eh?hik3..klu 4.0 tu sedapla jugak nk tayang2..ni utk my eyes jer..penat tunggang tebalik bljr ;p

Lily@MamaZaraZareef said...

Congrats Zety..not bad lah 3.67 tuh..!!!ngan Zety yg dh kerja, dh berfamily anak kecik sume kan..boleh masuk categori cemerlang la nihhhhhh..heheheh..

ohhh..b4 terlupe..slamat bercuti jugak k..=D

Nia said...

3.67?

uiii,..Zety, alhamdulillah, bagus dah result tu! Berbaloi semua susah payah selama ni kan. :)

ddfirdaus said...

tere bangat tu beb..cograts..

Anonymous said...

wah!!!
tahniah2!!!!
sgt2 bangga!!!

mama_umar_maryam said...

tq lily..hehehe,byk btol kategorinye tu ;)

tq nia..berbaloi air mate duke bagai ,hik3

dayang - napela time degree xdpt camtu ek?hahahaha,pensan..

lelaki - tq2 ;)

e.l.i.z.@ said...

takpe takpe..aku paham..paham sgt hehhe tp yg best, mr.apai jd pompom girl ekkekek

omedeto!!!!

mama ahza said...

congrats supermama!! bagus nanti anak2 kau dah besar diorg bace blog mama diorg tgk result mama die rase bersemangat nk study rerajin..hehehe!

firahadifa said...

3.67??? best giler....!! tahniahhhh

Unknown said...

tahniah... bagus tu....

Anonymous said...

Salam, Ety..k.lela ada baca blog ety, iyalah kita jarang jumpa so selalu gak tgk perkembangan ety kt fb dn blog, just to congrates sb dpt keputusan yg baik utk exam ety. Syabas Sis..

mama_umar_maryam said...

tqvm kandeku lela..mmuaahhs ;)