Sunday, February 26, 2012

Masak ikan,udang dan sutun bakar

salam =)

sonok wiken kande dinde?? hehehe, sabtu punye aktiviti ; Bangi - S.Alam - Bangi - Alamanda..
ari ahad - x g mane2, buat keje umah je..tu yg rajin masak dinner utk apaiku..hik3..ater laki dah bagi duit banjer dapor..kenelah tunjuk kepandaian dan bijak berbelanjer ..ye x.. ini asek pandang kedai Ariani yg sales 70% tu..adehh..cube pandang sket barang2 dapor yg dah pupus kt dlm fridge tuh, hik3 ;p

saje je nk tunjuk masak ikan talapia bakar , udang & sotong bakar , tumis sayur buncis & telor dadar..alhamdulillah..puas btol dpt makan mlm td..apai pon sengihhh * dlm ati lega duit die x ke tudung Ariani t___t



nk resepi ke? dh tepek dah resepi ikan bakar dgn sambal die nih..kt entri nih mmg sedap sambal nih, mlm td saje je aku try udang & sotong, pehh mmg masukkk btol sambal nih dgn ape2 seafood rasenye..

oklah, slmt bekeje sumer =)

12 comments:

Cik Rose Cute said...

sedapnya...

mama_umar_maryam said...

tq cik rose ;)

~ana~ said...

fuhhhh...meleleh air liur tgk....:)

MRS. K said...

wahhh... kalau gini hari2 makan kat umah pon laki mau! hehehe

mama_umar_maryam said...

ana - hehehe,bile dh biase buat sambal ikan bakar nih mmg senang ana,gune je utk buat bakar ape2 seafood

mrs K - hik3..seminggu sekali blhla..ari2 pengsan woo

Nad @ MamaZakwan said...

amboi,
sodapnyo! :)

Syida said...

aku sgt kagum dgn org yg pandai masak macam2 ni.aku tak bape nak jadi kreatif bila masuk dapur.

MrS. F!zA said...

syabasssss! menu dh mcm makan kt kedai..rajin mu kak..sedapnya tgk sambal ituuuuu

watyz said...

best nye dpt makan... :)

Afne said...

vavavaaaaaaa

Nia said...

uii,..Zety..masak sendiri ni? Kelass btul...puas hati dapat makan dan masak sedap ni kan.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

adoi mak buat org lapar je.. hari ne sarapan roti sapu jem ..alhamdulilah