Monday, February 20, 2012

HOT tuesdayyy

salam =)

pagi td opis kt tingkat 4 & lab kt tingkat 3 ekon rosak..aduhh..tp lps lunch dah okayyy :D eh, lame plak aku x doodle kan..hehehee...



9 comments:

Anum said...

hehehe

IntaNBerliaN said...

hihii.. comel je doodle tu..heehe

lia said...

sauna free d pagi hari he3

tiefazatie said...

comel gle doodle!

mama_umar_maryam said...

anum - ;)

intanB - tulah,panas pagi td xde idea nk nulis dah,lukis je blh,heheh

lia - sauna haruuummmm, pehhh,dahla rmi student foreigners ni weiii,phm2 jelahh

tiefa - tq sis ;)

Afne said...

kt ofis aku ni hari2 panas. ntah apa yg diorg betulkn tiap2 bln tp manjang panas.

Sidratul Muntaha said...

huh.ko hot tuesday.
aku chilled mcm bilik mayat pounay tyuesday
kat hall tadi mcm ade 100 aircond idup!

F bukan huruf sebenar said...

hati pun fanas je kan :P

Syida said...

nape ada ombak2 kat bwh tu?kira peluh ko byk sgt sampai bertakung ke?