Tuesday, February 14, 2012

Maryam akhirnya potong rambut

salam =)

rambut mase lahir


umo 2 bulan - cukur abis


dari umo 2 bulan smpi bday 1 tahun , ini jek rambutnye t__t


umo 1 tahun ke 2 tahun, tibe2 jd cenggini


kitorg mmg xpenah potonglah..sebab sayanggggg sgt dgn rambut die nih..lain dari yg lain..maksud aku, x mcm akunye rambut hatta apainye rambut, huhu..las2 sabtu lepas, dek kerana terpesona dgn sorg budak pompuan kecik umo 3-4 taon kot kt salon, apai trus soh hairdresser tu alter rambut maryam. lagipon rambut depan dh smpi ke leher, kesian die..

nile hasilnye
eleh..mama soh senyum,die pejam mate plak

aduhh, cheekynye awak!!

16 comments:

Anum said...

so cute :)

Lily@MamaZaraZareef said...

alter rmbut depan jekla ni yek..still comel la maryam..Zara rmbut depan mmg kena setiasa pendek..pntang nk cecah mata sket asyik mengadu pedih..jenuh mama berangan biar rmbut depan die pnjang..huhuhu

lia said...

alahai comey nyer Maryam....

rambut dia mcm bulu jagung, perang & halus2 kan? ala2 rambut aku masa kecik ha3

Sidratul Muntaha said...

apesal budak pmpaun zaman skrg.
asla amik gambo depan
mesti nak jelir lidah?!
wah wah wah!

mama tisya said...

comei2..geram tgk bulu mata lentik

mummy_ayu said...

ala.....tomeinya..Iris pun nak kena bawak gunting rambut dah nie..rambut depan dia dah panjang..

syanasaid said...

hahaa gambar last tu nampak notty
kan dulu kite jmp tu, aku kagum2 tgk rambut mariam
heheee

~ana~ said...

maryam, kamu ni comel la..comel bangat..:)

IntaNBerliaN said...

comella maryam ni.. dhla putih!!

Nad @ MamaZakwan said...

cam ank org puteh! :p
comel!!

ieda said...

akak memang suke budak2 rambut pendek .. x rimas kita tgk ..

cute ape maryam ! .. ;)

Nashays said...

rambut maryam lain dari rambut ko ngn apai..
Tak masal aku gelak sensowg dgn statement ko neh..
Ye laa aku lupe ko kan pengkid...
Larikkk...

watyz said...

dia sangat comel.... :)

h4ni3 said...

tetap comeyyy :))

nanakimie said...

comey sangat maryam..:)

tiefazatie said...

wah..sgt comel la maryam!