Tuesday, February 21, 2012

Bayar duit minyak pakai syiling??

salam =)

kih3..tulah, konfiden sgt kt Shell sblm tol sg besi tu ade atm blh kuarkan duit utk isi minyak sekali. sekali tu,dek terpana tgk banner boleh menang RM20,000 dgn isi minyak kt Shell, sanggop x masuk petronas isik minyak, die apa ada?ha?ha? ..pdhal, kebarangkalian utk sangkut name mng peraduan Shell ini adalah nano nipis..ko igt,isi rm20 je cukup???

dgn konfiden dan penuh anggunnye aku kuar kete dan masuk ke kedai shell tu, aik, biasenye atm ambank ade je kt Shell kan..xdela plak...adeh...korek2 wrislet ngade,tu pon nk btau duit rm10 - 1 keping, rm5- 1 keping, rm1 - 4 keping..arghhh!!!! xcukup singgit!!!!! terpakselah aku cekau syiling cukup2 je singgit sumernyer...adusss...segan plak aku nk byr kt bangla tuh ;*p sebab aku xpnh pon lg byr duit minyak gune syiling..ke tu normal?? walau apepon, aku ttp isik borang peraduan tu, syiling pon syiling lah.. ;D

11 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

janji dpt isi borang :)
menang tak menang belakng kire, hehe
mana tau dengan syiling2 tu
melekat plak nama menang rm20K!
rezki..... =P

F bukan huruf sebenar said...

ala syiling pun duit okeh. hehe

~ana~ said...

duit gak kan..syiling ke kertas ke blkg kira...:)

mummy_ayu said...

janji duit...tak kisah la syiling ke kertas...

Ayu selalu gak isi borang tu, tapi lum pernah kena..

Em's Family said...

normal!! kiterang pernah bayar pakai duit raya lagi hahaha.. dari tunggu tahun depan takut hilang duit tu, b ayarlah dekat tol tak pun kat minyak

watyz said...

normal la tu. kalo dh x cukop korek2 bg cukop. ahaks!

lia said...

semangat nak menang tu.... chaiyok chaiyok he3

ieda said...

ekekek semangat dik
mana tahu ada rejeki kan
ekeke akak pernah je bagi duit syiling utk bayar minyak ekeke :)

Afne said...

aku pn isi myk shell. nk menang peraduan 1 hal & kad pendua bonuslink pn 1 hal. aritu org bonuslink call eddy bgtau no terpilih utk swap dpt 200 points. ko ada dpt tak? ntah leh caya ke tak..

tiefazatie said...

ok pe..hehe..ifa pun isi minyak gne shell nie..mmg shell je dr dulu..tp xpernah bertuah lg nie..sob2..

mama_umar_maryam said...

tiap kali shell ni buat contest camni,mmg aku sentiase brhrpla sangkut borang tu..tapiiiiii...urghh...