Friday, April 15, 2011

salam =)

selamat tghari sabtu sumer..kande dinde masak lunch ape arini?
arini masak lunch

kurma ayam kentang untuk budak2 dan makpak budak




sambal udang petai ala-ala Mdm Kwan ;p




selamat makan sumerrr....yummyyyyy

10 comments:

etiey.com© said...

sedapppp. suka sangat udang petai tu tapi tak boelh nak makan selalu sebab resdung...

Em's Family said...

i masak ikan bawal stim, sebab malas, semua sayur mayur letak sekali.. :D

Farra Dhelina said...

amboiiii...sedapnyaaaaaa.....

Afne said...

cisss, ngences aku wehhh. ada org tu sengaja ngetag aku kt fb

aku tgk sambal udang petai ko aku dh tau sedap! mak aku klu msk sambal gi ni la myk lebih & sambal dia gelap2 skit tandanya cukup rasa :)

Nashays said...

kijammm arrrr..nape pelrlu letak madam kwan kat belakang tu..huwaaaaa

AyuArjuna BiGoshh said...

sambal petai tu rasanya lagi terbaik dari mdm kwan nyer

~ana~ said...

wah....sedap nya sambal petai tuh..lama dah x mkn sambal petai...hu3x...

syanasaid said...

aiyoo
pagi2 bikin aku ngidam

Nia said...

sambal udang petai? yum! my favourite! (tapi masak sendiri tak reti..hehe)

fiezahkecik said...

nampak sedap kurma ayam tu :)