Tuesday, May 8, 2012

tataaa ..cuti jap ke Langkawi

salam =)

letak sket helang berkepak ni kasik mood cuti2 datang,hik3


insyaAllah, cuti-cuti ke Langkawi kami bermula arini sampaila ari sabtu petang..doakan kami semua selamat pergi dan balik ye kande dinde..cuti2 kalini bwk mak hajjah dgn adek aku yg bongsu..sian adek2 aku yg lg 2 org tu,asek kene tgal jelah,hehehe..nanti kande banjer tmpt lain yer ;p  ..xpon banjer buat hantaran tunang/kawen korang jelah ;p

sume las menet booking, mmg nk cari tmpt tido yg selesa dan affordable utk kami & mak,adek aku..nanti sikit2 aku citerlah ye..nipon x baper abis stadi lagi..men redah jelah nnt .. tq pd bbrp kande dinde blogger yg aku cilok serba sikit info mase korg cuti2 ke sane mcm nana,mrs K, afne,Lily mama zara...adelg aku xbaper igt.. ok ..tata sumer ;)

p/s: cuti pon kene bwk 'keje' jugak,hehehehe..dgn harapan aku sentuhlah 'keje' tu  (+__+)v

9 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

happy holiday zety!!! bilelah nk bwk Zareef plak pi sana nih..heheheh

~ana~ said...

happy holiday zety..ko tinggal je la keje ko tu jap...brp hari je kan..:)

LYAfrina said...

wawawa..conoknyerrr..
selamat bercuti-cuti

mama tisya said...

happy holiday

Afne said...

bestnya ko nk coti2. nk ikutttttttttttt

Diksu said...

Cuti -cuti..nak follow la...tak pernah pergi lagi ..

Diksu said...

Cuti -cuti..nak follow la...tak pernah pergi lagi ..

lia said...

nnt wat GA tau.. kot dpt FM he3

Nia said...

isk,..bestnya g Langkawi! Mesti dah best kat sana sekarang kan? Dulu pegi pun time bebudak.