Monday, December 19, 2011

Nak buat pasport Maryam ;D


salam =)



minggu ni nk setel renew pasport aku dgn buat pasport baru utk Maryam ;) insyaAllah..

utk renew pasport aku maybe senang je procedure, ade mesin kiosk tu kan..
utk Maryam, kenelah g ngadap imegresen kt hentian Kajang tu..semoga lancar dan cpt la prosesnye..klu bwk anak bwh 2 tahun ade kaunter khas kan (kaunter utk warga emas,OKU,wanita mengandung) ..tapi, kalau ramai bedengut, berjanggutla tungguuu..huhu


13 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

nk gi cuti² mane tu?
heheheh.. =D

Em's Family said...

cuti2 mane la tu.. :) seronok budak2 tu naik kapai terbang :) emir panggil Big Bird

Anum said...

nak pergi mane tue

~ana~ said...

wah..nak g cuti2 erk...best nya..:)

lia said...

kat putrajaya pon cpt zt...

Ila said...

wah,mesti nak pergi bercuti jauh-jauh ni...

IntaNBerliaN said...

alahaiii maryam pun dh nak ada pasport.. sy jugak yg xda lg.. hiihii

Lily@MamaZaraZareef said...

beshnye nk pi cuti2 obesea plak yek..=D

Nana said...

wah nak kemana la tu kan...
maryam dah ada pasport
aunty ni xde pasport lg tau hehe
xpenah wat pasport

kama said...

zety, wat kat putrajaya presint diplomatik pon cepat. waktu ideal, lepas sembhyg jumaat dlm kul 2.30 insyaallah xramai. last time wat pasport utk zara siap dlm masa 20 mins je

mama tisya said...

sure tk sbr nk fly..bestnye cuti2..jgn lupa bw maryam...kejap je buatnye

MrS. F!zA said...

weeee...ai pon trsa nak cuti2 terbang ni..tp mampukah dgn perut ni..ahaks

Cik Sibuk said...

salam perkenalan,

nama anak saya pun maryam gak :)