Tuesday, December 20, 2011

dah lame tak doodling hari rabu

salam =)

antara berangan, impian dan kenyataan, cewahhh


11 comments:

mama tisya said...

best yg coach & naik flight tu..hehehe

Nashays said...

aku aku aim tang barat daya tu jer...

IntaNBerliaN said...

tumpg brangan yg naik flight tu jugak.. hihii

Afne said...

amboi2..

Anum said...

harap semuanya tercapai

~ana~ said...

ko nak planner mcm thn lepas x?

aku doa kan moga semua impian ko tuh akan tercapai...amin...

mama_umar_maryam said...

tq errynn, coach tu xtahan tu..tgk coach ko tekebil2 aku ;p

shar - aku lemah btol ko sebut barat daya, mane 1 weh,aku lemah geografi ;(

intanB - xlame tu sure dptnye ;)

afne - ewah2..hik3

anum - tq anum!

ana - maukk..mauk...hik3..xmalunye aku ;p..tq ana,muah!

dwimaya said...

tang katun pakai jubah yg tak tahan tu.. huhuhu.. maklum la 3 jumaat nk pakai jubah.. ahaks!

eh tu gmbr buku ape? 3 benda lain dpt la dicompute, yg buku tu x paham..

maya amir said...

berangan tak kene byr2..sebagai peransang utk jd kenyataan..hehe

MrS. F!zA said...

tak salah berangan2 kerana angan2 itu percuma..hikhik

kakyong said...

teringin nak kasut sukan tu... konon2 nak bersenam.. sudah terlebih berat..