Wednesday, December 14, 2011

kawan opis aku ni dah xde keje agaknye

salam =)

see..budak2 ni dah xde keje agaknye..abis dikelebetnyer riben2 aku jadi deco atas Burj Khalifa , pastu anak bear (bunge telur maryam aritu) sumbat masuk dlm bekas ikea kecik tu, simpul lagi dgn riben..hahahaaha, actually kiut sgt okeh! mcmlah dah xde keje yer diorang nih ;D..xpelah,asalkan bahgie ;)

9 comments:

Sidratul Muntaha said...

hat teddy bear tu aku suke..
agak2 mcm nak buat jugaklah..
kan bekas ko adekan kat aku yg ko tu.
pastu aku mmg ade teddy kecik2 ni..
huhuuh
minggu depan aku publish la klu aku dah takde keje nak buat mcm kwn2 ko nih.
ahahaha

Gieyana said...

Tp comeyy lah..kreatif..:D

Afne said...

knp balang ajaib aku takde teddy bear uwaaaa

Nana said...

hahahhaha kiut nye kawan ko tu
kasi tunjuk sket meh mukanya hahaa

Anum said...

great
sgt kreatif

~ana~ said...

kreatif apa diaorg ni..:)

lia said...

kreatip terlebey ni ha3

IntaNBerliaN said...

teddy bear tu comella pulak.. warna putih kan.. mmg comellah,... hihi

Em's Family said...

menjadi kreatif di tempat yang betul pe hehehe.. :D