Wednesday, July 20, 2011

semanis kurma VS manisnya kurma ini

salam =D

gelak lebar sket arini,hehehe..td terbace kt status kwn fb aku syerah, die tepek status fb Ustazah Bahyah



ustazah tu tulis , saksikan malam esok (khamis) SEMANIS KURMA bertemu MANISNYA KURMA INI (kumpulan Sepah)..dan tetamu undangan nya kumpulan Sepah tu...baru bace status ni je dah buatkan ramai org nk tgk rancangan ni, mmg pandai promo btol ustazah! tp baguslakan promo tgk rancangan ilmiyah ni kan..sekurang2nye kite blh dpt manfaat..

tapi part ajak Sepah tu mmg aku xtahan..xtaulah camne diorg tu nnt, aku rase terkumat kamit malu kot dpn ustazah dan ustaz tuh...apepon, aku nk sgt tgk rancangan tu malam ni, dgn harapan aku xtertdo awal..dapat 2 in 1..ilmu pon dapat, lawak pon dapat..heheheh,boleh?

oh ye, tajuk malam ni ISTERI UMPAMA BIDADARI..haaaaa...bidadari ke ;p semoga aku insaf =_=

11 comments:

Sidratul Muntaha said...

ahaha.
SEMPOTT!!
mesti sempi.
tak sabo nak nengok!
cancel 23cm!
ahahhaha!

mama tisya said...

tula camner la mlmni..tp aku nk tgk samarinda episod akhir..tkpe time iklan aku tukar2 chanel..ehhehe

MaMa CyDa said...

wahhh ... bestnih mesti tgk .. ^_^

~ana~ said...

aku tgk samarinda....erk..erk...

mummy_ayu said...

wah....mesti meriah malam nie..ayu plak nak tgk citer best gak kat astro ria.kena tukar2 gak la nie...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

tak sabar nak tengok..

bOnda said...

wahhh..sebulan, baru arini baru sempat bukak blog..ni baru baca komen ko ni zet
dah terlepas le pulok!!!
huhuhu
satgi nak cari kat youtube
;)

Nurul 'Ain Mohd Amin said...

alaaaa...xdapat tgk malam ni...
HAAAA...SEMPOTTT!!TANJAT BOBOI!hahaha..serious sempoi!

kakyong said...

terlepas semanis kurma yg ari tu.. nanti nak dload dr tonton..

tiefazatie said...

hihi...ada2 je la sis nie..=)

IntaNBerliaN said...

alamakkk saya tak tgk pun baru ni.. huhh!