Tuesday, July 5, 2011

Saya suke kaler Oren

salam =)

sure ramai blogger arini up entri maki hamun sumpah seranah jalan jam teruk pagi td, kwn aku awal2 lg dh kasik laporan traffik kt aku supaye ready mental & fizikal hehehe..



kande dinde..oo kande dinde..korang suke x kaler tudung terang2? dlm byk2 tudung aku, ade 1 kaler oren-yang -masih-bau-kedai yg jd feveret aku..hehehe..mmg besenye kaler2 tudung aku earth kaler dan x terang sgt, tp yg kaler oren ni mmg menarik2 duit dlm wallet akuapai, eh..a'ah..duit apaiku ;p ..lgpon matching dgn baju itam oren yg aku pki arini...

sekarang ni Ariani tgh sale, memanjang sale butik nih,competitors rmi kan..jadi,amik kesempatan lah...heheheh...trus dpt member card..sblm ni aku cam xdelah teringin sgt nk jd member..tp dah terbeli...dan terjadi member plak...apepon alhamdulillah...maceh ye mr apai banjer i..bercambah2 kaseh syg i ;p..meh saya dedicate lagu colbi callait I DO utk awak..

p/s : nampaknye klu sampai malam ni mish apple x emel / contact aku, kene buat cabutan lg lah nampaknye ;)

19 comments:

watyz said...

hr isnin hr tu pon pakai tudung kaler oren. w/pon bkn Ariani tp tu la tudung paling mahal penah bli. ade selai je tudung ariani pemberian biras saya utk raya thn lepas. suka pakai tudung tu tp kaler ijo. ekekekk

lia said...

ok jer ko dgn oren, xde sbb ko putih...

aku lak ikot baju so redha jer warna apa tp pengkritik kan ramai aku ni, so kena hati2 gak ;p

mummy_ayu said...

sama la ngan my sis...suka color oren...

Anum said...

ok je ngan sis
hahahhaha
tapi kena tgk gak, warna kulit seseorang itu, baru senang match

IntaNBerliaN said...

nampak awk pakai ok je pun.. kulit cerah cantik la pakai kaler oren.. hihii

bestkan shopping ada org blanja.. hihii

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

baru perasan kita takder tudung orennnnn ..huk..huk

~ana~ said...

comel la weh...

eh aku x hntr lg la alamt aku kat ko...
aku bz sikit la...esok lusa tulat boleh x?hah3x

Afne said...

amboi shopping tudung baruuuuuuuuuuu aritu lalu jln tar nmpk gak diorg buat sales tp aku tak jengah.

cabut nama aku je lah zet kihkihkih

CHeeSYaNa said...

Jom kita dating g ariani plaks nak tak.. aku tak kejor sangat sale dia yg biasa tu.. tp aku sukaaaaa sgt pegi sale time member card day.. murah berbaloi2!

AyuArjuna BiGoshh said...

comey..go orangjeee

nashays said...

woiii tinggal sket utk aku nak balik raya sok weiii..asyik korg jer yg mlawat ariani ni..tudung aku dah bau kepam ni..ms utk membawa masuk stok baru

tiefazatie said...

wah..cantik ah ngan sis..sis putih ayu gitu..hihi..
best tue ada kad ariani..berabes borong ke?hihi

wah..cabut nombor ifa sis!hahaha

Lily@MamaZaraZareef said...

sweetnye en hubby belanja beli tudung..mesti borong habis smpai buat member kad ariani nih..=)

Unknown said...

tak pernah lagi pergi ariani...hehe

Sidratul Muntaha said...

aku?
dari kecik smpai beso pakai tudung mmg dah sebati.
tpi hitamlah..
ate arini ker,fareeda ker,munawarah ker..
aku tak kenal satu menda pun.
yg aku tahu,janji tudung aku itu size xl orxxl dan xxl saje.
klu tak,tak lopaih la audit dek org tua.
kenapa itam?!
entah?!
aku mmg suke itam.

ddfirdaus said...

ko mmg cantik dengan kaler2 ceria tu Zetty..muka menten mude je cam zaman2 uni dulu..

mama tisya said...

ko pki tudung apa pn cantik..org cantik la kata kn...aku p seminar kt PWTC, ada gk butik ariani kt situ..sempt cucimata je la..

masz14 said...

sambar brapa lai sampai dpt members card tu?? saya dlu beli gak ariani ni tapi lama2 tgk kualiti dia low banding dgn munawwarah. awning dia bila banyak kali basuh n jemur tgh panas dia mengembang n melengkung. so bile nak pakai wajib iron dlu. tu yg maleh tu. so lepas beli 3-4 helai kat ariani, stop dah. beli munawwarah je la. wpon jauh n mahal. pegi la ttdi tu dlm 3 bulan skali, beli 3 lai skali gus.

fiezahkecik said...

hehe.terus jadi member tu.pasni makin banyak la tudung yang dibeli.ehehehe :)