Tuesday, October 19, 2010

thank you Buffered Earning

hehehe, saje je nk bat n3 timekaseh kt BE nuffnang aku..wpon nilainye mcm banjer budak skolah rendah, ehh.,.budak skolah skg pon banjer rm 5 kot?? heheh xkesahler..yg penting aku ttp bersyukur..skg ni BE aku iklan Skin 11 SS..aku tgk org len punye blog ade Airasia.com nye advert..ade jugak bloggers smpi 5-6 BE nye,pehh..xpela labuuu..syukurrrrr alhamdulillah ;)






p/s: hehehe,aku ni mcm tgh dtg angin kus-kus join contest..nk meriahkan suasanaaa..

12 comments:

Wawa~* said...

wah.. tahniah dpt BE~!!

rm 5 budak skolah skrng blanje?? ya hamponnn... me dlu rm 2 tu plg mewah tahap badak dah, ekekeke...

salam kenalan ;)

tiefazatie said...

keep on blogging sis!

Mama Sohayl said...

Teruskan membelog akak!

Mood ngontest ek? Samelah kite. Celet sket! Hehehe...

Nana said...

aku nye be dah xkencang dah suam2 kuku je
jadi la dari xde kan hehehhe

mama tisya said...

tkpe tk byk asalakn BE ada..sure masyuk gk

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah zetty..
syok woo, de BE..
i lom dpt rase, huhuhuhuhu

mama_umar_maryam said...

elu wawa,slm kenal keep n touch ya..
ye kot rm 5,rm 2 zaman wawa tu kire mewahla tu..kitorg dulu singgit je,hehehe

orait tie dear!hehehe

ho lah zareen,lagi ko nk tag aku join contest montes hah..hahaha

nana - suam2 pon ttp ade BE , klu hot2??haaaa..hik3

eryn - blhla masyuk,sapo nk bg free $ kan?kan?heheh

leily- xper,sooner or later dapekla tuu,sabarrr.heheheh

Hezesuze said...

ishh weols pn baru dapat dlam RM3 jek..pepun syukur ler kan dari xde hehe

☆ciK mOt☆ said...

syukur...ada gak dari aku nan ado ni...ahhh bencik nuff

h4ni3 said...

mcm payah jer nak dpt BE skrg ni.. kalau ada pun, ciput jer earning. hehe

alamak.. kena tag utk contest kah? ;)

firahadifa said...

wahhhhh .. best2.... i likeee

mama_umar_maryam said...

jomla same2 kite meningktkn BE kite!boleh!boleh!hehehhe