Tuesday, September 3, 2013

Kenduri kawen tema hitam putih silver

Salam :)

Laptop aku masuk wad so update gune hp je heheh..citer ahad lepas,kenduri cousin mr apai kt belah Bangi pulak..meriah sgt..mane x meriah, 4000 bunga telur n door gift nk kene tlg ..hehe..seb bek family ramai..ramailah blh tlg2..
Dah mcm kenduri belah perempuan rasenye sbb ada marhaban n khatam quran ..yg penting family dpt berkumpul dan majlis berjln lancarrr..tetamu pon dtg ceriaa je..camne x ceria, band orak arek (fil aku) yg buat persembahan..pastu mcm bese kumpul ramai2 buat persembahan sendiri.hahahha..nyanyi lagu Tegar (lagu artis indonesia yg dulu dia pengemis tu)..happening sungguh!

5 comments:

mrs Fiza said...

cantik sgt tema hitam putih tu..kita suka..nmpk bersih sbb ada putih..tp kenapa mama zety tkpakai ikut tema ni?hehehe

zety said...

hik3..fiza, kt baju 'kelawar' zt tu ade jalur silver..jadilerrr..

Lily@MamaZaraZareef said...

suka tgk kalau sedara mara korang wat kenduri kendara ni..mmg nmpak meriah sungguh..^_^

ieda immi said...

cantik tema nie ..
tapi pengantin pakai hitam merah ye ;)

Cute Mum said...

tadi baca entry kak ezna.. kalau nak tau, pengasuh sara tue kakak ipar pengantin.. kira kendurinya pon depan rumah kami je.. tempat cendol tue depan pintu rumah kami je..
kalau tau, mesti dah jumpa kan..