Sunday, August 28, 2011

Akhirnya tema kami kuning keemasann


salam lebaran esok!!!!!!



tema yg las menet ni dipilih berdasarkan kecantikan patung yg memakainye..lebey kurang camnilah, " eh yang..cantek lah patung tu pakai kaler kuning..amik kaler tu jelah" xsmpi 25 saat decide pon..punyelah aku pikir sejak abis raye taon lepas..cehh wasting my time ;p

taon ni xdpt sedondon dgn Maryam lah..aiseh..ni btol2 malam tadi baru dpt..sebenanye niat asal nk tuka baju kurung yang makyong Maryam belikan utk die kt butik tuh (Butik Ainnur , Bdr Baru Bangi- taon depan sile serbu butik tuh,lawo2 gile siap blh tawar) dan nk carik baju yg ala2 blh masuk dgn kuning kitorg bertiga..sekali tu,byk yg abis..size xde lah..tibe2 aku nmpk baju kebaya nih..alahaiii...sekali Maryam try..pehh, it is made for her =D apelagii...trus rembatttt...dgn aku2 sekali rembat 2 psg baju kurung kt situ..ngeh3..

xpelah xsame nak..yg penting cantek kebaye tu kt badan awak..terkedek2 awak jalan sayang..utk abang Umar yg baru potong rambut raya, sideburn tepi tu mmg ensyemm..pandai papa instruct barber tu gunting, hehehehe..

oklah kande dinde..klu x wish, rase cam xcomplete raye iii...saya, Zety Marlia Zainal Abidin, bini mr apai, mama Umar n Maryam..nk ucapkan Selamat menyambut 1 syawal esok...mohon maaf zahir batin...mohon halalkan segala yg terkate dlm blog nih..enjoy ur raya, dan hati2 di jalan raya!!! assalamualaikum =)

6 comments:

IntaNBerliaN said...

ok pe warna tu.. cantik.. hihii

nant amik gambar raya byk2.. hehe

btw, slmt hari raya jugak yer.. maaf zahir & batin :-)

mama_umar_maryam said...

tq dear..eheheh,smpt lg BW yer..slmt ari raye jugak utk IB sekeluarga..maaf zhr btn..

lia said...

Lawaaaa warna tu, tp aku suka baju tengah2 tu, lawaaa...

Salam Aidilfitri, maaf zahir batin..

dbalkis said...

Happy hari raya Zety..Maaf zahir batin

~ana~ said...

salam aidilfitri zety sekeluarga, maaf zahir dan batin..:)

tiefazatie said...

cantik2..hihi