Thursday, June 27, 2013

Baju raya, dapur raya dan stok makanan puasa sampaiii

salam =)

oh.sonok sgt arini.3 parcels sekali dpt :D

parcel 1 : bekalan makanan dari Leggo's (yg entry masak udang nyonya puree tu). rupe2nye xcukup free gift diorg bagi. tu pon sbb mamatisya @ amy aril yg komplen..hihihi..patutlah bile yg 1st parcel tu dpt, aku tgk mcm..hmm..xkanlah mcm ni je rm120 kot ;p..tp mak redho je mase tu..hahaha..bagus erynn & tengkiuu


parcel ke 2 ialah baju raye :*) ..tunjuk sikitt je dulu ;p , seb bek muat weh..men gamble je order online..boleh tgk kt fb Bellaruddin ye ;). pastu 3rd parcel ialah menan dapur utk budak2 ni haaa..maryam plg excited sekali..mane taknye..nenek sedare (nektam) yg jage maryam kan caterer..mmg die sukelah men masak2 nih..jadilah dpt dapur plastik tu..aku pon excited gak..hihihi..rm69.00 termasuk poslaju beli kt mydeal.com


ok kande dinde..kejap je dh jumaat ni ha..mane x aku rs kejap, ari isnin jerebu kelas aku sume kensel, dok melepakk je kt opis..ari selasa plak, Uni aku kuarkan notis xyah dtg keje (utk lecturer je) ..lompat bintang aku ;p..ari rabu g conference..ari kamis barulah jmpe muke students..hehehe..jumaat plak 1 class je..

ohye, ari jumaat malam aku & apai nk g dating tgk konsert M Nasir kt istana budaya...hihihihi..apai tu yg minat M Nasir tu..aku bese2 je..lagu2 yg femes aku layanlah..

6 comments:

Nad MamaZN said...

Kemsalam kat mnasir! :)

~ana~ said...

excited weh aku tgk dapur maryam tuh....

maryam, jom main masak2 dgn auntie..... :)

Lily@MamaZaraZareef said...

comel jek menan dapur maryam..zara plak sibuk mintak mainan meja mekap..mula2 ingat nk beli..tp pikir2 zara dh besar..mekap betul sume pon dah ada..tgu kumpul duit belikan meja solek betul2 tp saiz kecik jekla nnti..kekekekek

LYAfrina said...

asya pon ada gak mini kitchen.. tp kaler pink.. hehe

watyz said...
This comment has been removed by the author.
watyz said...

liplap baju dia... best nye menan maryam.. byk stok makanan... :)