Sunday, January 6, 2013

Teacher Umar resign pulak dahh

salam =)

hmm..arini blh senyum sbb aku cuti arini (isnin) hik3..tapi cuti2 pon buat keje kt umah jgk, ergh!
actually aku mcm agak sedih sbb ada 2 org teachers Umar akan berhijrah dari skolah Excel tu..teacher tu siap heart to heart talk dgn iii..tp xblh cter kt sinilah ye..diorg syg bdk2 kt situ..yelah, dah kenalkan..

yg aku agak sedih tu..bkn aper, diorg lah yg ajar Umar pegang pensil sampai btol2 pandai pegang..kt umah Umar xbaper dgr sgt ckp kitorg..jadi..disebabkan aku pon cikgucikgi jugak..hati ini bagaikan kristal bile tau cikgu2 tu nk g tmpt lain..

positif nye : xpelah..berhijrah kt tmpt yg lbh baik..dpt paymnt yg lbh baik..xsalahkan..semoga teachers sentiasa x putus asa & dilindungiNya

yg sedeynye : aku kene explain kt teachers yg Umar dh smpi buku mane, level die membace tang mane..hmmm...takut teachers tu x ter catch up ..thn ni rmi plak tu yg register skolah tu..dahlah nnt Umar nk masuk darjah 1 thn depan..

pastu, aku blh lupe nk belikan adiah kt 2 org cikgu tu..tgk parent lain yg dtg sume hulur something kt teachers tu..aku serba salah..sambil2 seluk ape yg ada dlm bag doremon tuh..tadaaa!!! cash xde..voucher AEON ada lebih kan aritu..xpelah..aku mmg niat nk kasik kt teachers tu..mule2 teachers tu xnk..seganla kot..tp aku insist nk bagi jugak..sbb mmg terhutang budi lah..

as for Umar, die mcm xphm/sedey sgt pon..rilekk je..tp btau aku..nnt teacher Ana & syikin pegi KL..hahaha..

All the best teacher Ana & Syikin!!

8 comments:

Nad @ MamaZN said...

Harap umar ok je huhu
Sedih gak, lagi2 klu ank kite rapat ngn cikgu tu kan...

Anum said...

Assalamualaikum
Selamat Pagi
Singgah umah dia kejap :)

IntaNBerliaN said...

moga umar dpt teacher baru yg best jugak :-)

Wan Amira said...

i know the feeling, the hardest thing is to let go teacher yang sayang anak kite, ajar anak kite... i pernah experienced jugak, tapi teacher emir resigned sebab nak jage cucu.. semoga umar akan dapat teacher yang lebih baik

watyz said...

sedih nye...

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

Sama dgn balqis....pg bi dia cm sedey sbb dok cari Teacher Dia yg Tahun Lepas....teacher Suziey Namanya...dok la Asyik Tnya Mamy mana Teacher Suzieynya....tp X Nangis la today Sbb Msh Kwn2 Yg Sama....balqis Hot Student Kt GA Sini Sbb Dia suka Bergaya...igt Lg Last Year Masa Amik report Card teacher class Kt balqis Idola Rakan Sebaya Dia....ha Ha Ha gelak We All Dgr....

~ana~ said...

aku pun rasa sedih bila ada cikgu cikgi ajmal yg nak berenti thn lepas...diaorg dah ajar mcm2 kat anak kita...

mama_umar_maryam said...

tq sumer..tulah,mamanye je hati kristal. bdk2 ni rilekk je