Tuesday, January 22, 2013

Barang barang shopping selamat sampai

salam =)

Alhamdulillah..urusan 2nd shipment import mengimport brg dari UK (pasni,klu de org tnye Umar & Maryam mama keje ape? blhla jwb, bisnes import eksport ;p) berjalan lancar..diam x diam dah hampir 2 bln kami buat bsnes Heels and Tux nih..2 bulan 2x kali delivery ..syukur ya Allah..jika
diizinkanNya, 3rd shipping kapal yg tgh belayar-layar ni akan smpi end of march/apr gitu :)

minggu ni ahkak verythebusy weh..sume bende terkejar2..business partner dtg umh pon aku xdpt hidang mknn best2..huhu..tp xper, inshaa Allah next meeting blh lepak lame2 sambil pack barang ye alid,hahahaha

mmg kami ade berniat nk sedekah/zakatkan profit kali ke2 ni pd yg memerlukan..semoga bertmbh barakah rezeki yg kite dpt same2 kite share kan..insha Allah..hrp2 klu ade kande dinde yg buat bsnes tu..klu ade untung lelebih sket tuh, mohle kite same2 hulur walau xbyk,sikit pon ok ..hehehe..xniat pon nk menunjuk2 atau kate kitorg untung gile byk..jgn pk cenggitu tau..siyesly utk sama2 mengingatkan sesama kite je ;)

*pehhhh, poning gak nk delivery, packing & sort nih, hehehe, wait for your items H&T ladiesssss

8 comments:

Anum said...

banyaknya

Nad MamaZN said...

Barang sendrik banyak x zt..? Hee...

AdanyaKauUntukku said...

mana tau satu hari nanti ada butique H & T kan kan kan

~aYu~ said...

wah.. bestnya.. taktau lak dah berbisnes ni. insyallah.. ayu akan terjah bisnes awak ni..

~ana~ said...

wow..banyak nya..moga bisnes korang terus maju..insyaallah...

Syida said...

majulah zety utk bisnesnya!

Deq's Qienz said...

mak oiii byknya...

Riedaffya ibrahim said...

wah...banyak brg ye...salam kenal sis...bole le kite terjah business awk ye..kut ade yg berkenan di mata...