Sunday, January 20, 2013

Minggu ini minggu Debaran demi Debaran

salam =)

ape yg buat aku debar2 minggu nih..date : 21/1/2013 isnin - 23/1/2013 rabu

yang pertama : ari rabu nnt nk jmpe sv aku utk tunjuk correction ~ again & again..huwarghhhhh ..tapi kene keje keras dari ari isnin!!

yang kedua : business partner aku akan balik ke Msia ..hrp2 alid slmt pulang & dimudahkan urusan..sure die rindu gile2 dgn anak,laki & family dia..& aku kene check brg2 customer Heels & Tux yg order utk 2nd batch..alhamdulillah! tapi agak hazab bile mikir nk g pjbt pos ,heheheh

yang ketiga : dpt order dari kwn opis & kwn kt fb utk Oreo Cheesecake ...oh ...sunggoh nebes!!mcm xcaye je ..kui3..

tapi..yg paling best....inshaa Allah..cuti2 pertama kami utk 2013 ialah ari jumaat nnt 25/1/2013 kt Gold Coast , Austtttett...morib jek ;p ..tupon lps tgk kwn2 fb meluahkan rase x puas hati psl reservation GCMorib tu .. gelebah jap..aku pon pilih date 27hb tu sebenanye..tp last2 aku nk tuka 25hb plak..seb bek diorg reply emel & kata boleh..dan dan je blh kan..kalau x nk berckp dgn reservation korang pon mcm nk ckp dgn PM! tq buat kwn2 yg fight for our rights!! heheheh ..kebetulan, jumaat 25hb opis aku adalah memaksa kitorg cuti..syoknye cuti pjgggg

saje nk ltk gmbr anak2 nih buat penaik semangat keje ari isnin & utk menghadapi ari2 seterusnya..pastu jumaat happy yahooo ..dgn izinNya :)






10 comments:

nad said...

Hahaha...!
Walaupun nmpk cm dh selesai,
Tp ada rase cam gundah gak ni nak pegi 24/1
Harap2 segalanya berjalan lancar
Jumpa kat sana nnti ek! =)

watyz said...

eh zety bli deal ke? yg streetdeal punya baucer tu? ade masalah ke ek? ala.. aku bli kat ctu gak.... risau plak jd nye... :)

Diarihatiku1976 said...

oo Heels & Tux u business partner u ekk.. saya ada gak tanya beg ngan dia.. dia jawab pastu senyap je.. tak tahu status ada ke .. boleh ker.. last komunikasi dia kata beg yg i nak tu dah sold out.. tapi ada satu beg lagi yg warna coklat..dan nak taq i.. tapi sampai la ni takde.. huhuhuh

AdanyaKauUntukku said...

hamboiii..siap dapat order tu..bagosss satu permulaan yang amat baikkkkk

lia said...

semoga smua nyer OK ;)

~ana~ said...

gempak tu..sekali buat oreo cheese cake, terus dpt order..hahahaha..

LYAfrina said...

haha,.,, suspenn.. igtkan ke australia sungguh2... ghupernyerrr ke goldcost morib...

lya doakan sgalanya bjln lancar..

Hermit said...

selamat bercuti beb

Unknown said...

alahhhh! kita pegi 27hb..tkde rezeki nk jmpa..sobsss

Deq's Qienz said...

wahh bestnya..slamt berholiday