Saturday, January 12, 2013

Menunggu dan terus menungguuu

salam =)

ari jumaat lps agak depress..sebabnye.menunggu dlm sejam lebih gitu utk jmpe dgn sv aku kt ukm..punyelah pyh dpt sv yg superduper bz nih..appointment dh buat berkali2.. dikenselkan dek masing2 xsama free timing ..emosi kene kuat aku nih..sng sgt rapuh & rase down..bkn aper, dah same usia dgn Maryam dah master aku..xkanlah nk tgu maryam masuk tadika plak aku br abis kan..ya Allah..mudahkanlah..kdg aku rs cam, ape yg sv aku ckp tu..mcm lajuu je kuor tinge kiri weh..xpon aku rs bengang sbb ape yg die komen tu sumer ade je kt dlm write up aku..xbace ke ha?? aduhh..sabo sabo..xkan aku nk jerit camtu plakkan..(pdhal tu je yg blh aku imagine mase tu nk buat!)

2 minggu seterusnya mmg bz lah aku sikit..keje2 ngajo, betulkan write up thesis, on9 bsnes , nk tlg makhajjah sikit adek aku no 2 plak nk kawen bln 2 nnt bende2 lain lagi..hrp2 sentiasa diberikan kekuatan minda & fizikal, aaminn ya rabb..meh share kata2 motivasi sikit


antara cara nk ceriakan diri ialah tuko imej sikit2, hehehehe..tadaaa...ok x? ok x? balik2 lilit same je shawl aku tuh..eh..best jgk shawl nih, sng bentuk tau..klu rs nk try blh tgk fb The Celove ya..daaa





15 comments:

~ana~ said...

zety, aku kenkdg rs nak tukar sv pun ada dek sbb kebizian deme nih...asyik la suruh aku email kat dia progress tp dia x bc pun...bila aku g jumpa dia, br la dia print yg aku email tu, then sama2 discuss....adoi la..kalau gini serupa x email la...

tp..apa2 pun...sapa la kita utk melawan dia kan...huhuhu

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

semoga terus kuat berjuang menghabiskan master tu ya..all the best!! =)

mama_umar_maryam said...

samelah kekdahnye tuu ana...huhu..aku hrp sgt2,klulah 1 ari nnt aku kt tmpt die,aku xmo 'seksa' student aku lame2 sgt..aku bknnye xde laki/anak nk diuruskan..koje lagi..xde bibik mcm datin2 tu..tp ko mmg tabah ana,semoga pengorbanan kite memberi hikmah terbaik dgn izinNya ;)

tq lily..tulah dulu mase pas degree mls nk smbg,hehehe,skg rasekannn

nad said...

Bertabah ye zt
Selamat berjuang!!
Kite tau, zt kuat..in shaa Allah =)

Cuak dh tetibe igtkan lama tggu kite kt manjaku
Hikhik =p

Mama Zharfan said...

cun nya shawl tu :) nampak muda remaja gitu heheh

AyuArjuna BiGoshh said...

chantek2 tydyng zeti ni..i like

Sidratul Muntaha said...

Cantek tudung ko jah.
Aku pun thun ni mcm kelam kabut sikit.
Tg xphm jugak nape dan nape.
Ahahaha..
Selamat maju jaya.semoga tahun ni menjanjikan yg terbaek dlm hidup kita.
Insyaa Allah

Wan Amira said...

lepas ni turn husband i pulak ambik phd dekat ukm, apalah nasib dia lepas ni pulak hehee... anyway, u sesuai la pakai tudung macam tu.. nampak muda belia

Wan Amira said...

lepas ni turn husband i pulak ambik phd dekat ukm, apalah nasib dia lepas ni pulak hehee... anyway, u sesuai la pakai tudung macam tu.. nampak muda belia

Unknown said...

kita yg tkde tesis ni pon penat bt keje2 harian sbb mak..hehe

*comel + mcm anak dara uuuu

AdanyaKauUntukku said...

lawo lawo....
orang kalao dah lawo pakai ape pun lawo..cam akak ni..berbelit2lah shawl tu...hampehh nak jadi..h ah aha

mama_umar_maryam said...

tq nad.muax2..ohooo..bkn nadlah..takat tunggu 15 minit tu zt smpt shopping brg bdk2 nih,hahaha

tq mz, mz pon cun dgn peplum2nyer,hik3

tq sis ayu..cer cube cer cube,hik3 ;)

mama_umar_maryam said...

ayu - mayb awal2 thn ni kot nk set up sume bende..serabut sketkan..yg penting awet mude hak3

mira - okeh..no komen,hahahah, org laki ok sket kot mira..diorg cooler than us..huhu

fiza- auw!auw! hahaha

mama_umar_maryam said...

kak ila - alolo..saye ni x apply ape2 teknik langsung,hahaha,tu sbb bli kain sng bentuk kak,trylah ;)

watyz said...

cun la beb ko pakai shwal ni... :)