Tuesday, January 8, 2013

Online shopping tudung dengan telekung Maryam


salam =)


ops! i did it again! ngeh3..

beli shawl kt Radiusite & The Celove..ngeeee...kt Radiusite 3 elai, kt The Celove 3 elai gak, free 1 shawl owner die bagi...eeeeee...suke3! pastu bli telekung Maryam kt SweetHijab (dulu baju kurung Maryam yg ade bow tu kt sini jugak)

nk tgk model ??hahaaha

dasar x penyabo..pagi tudung lain, tengahari aku dah terejal tuko tudung lain ;p

 

lagi 2 elai bli kaler bwh ni..model radiusite ni mcm ade pukau la weh,hahaha,letak tudung saji pon cantek agaknye die pki :D
 

 telekung Maryam..suke btol anak dare sorg nih..sblm telekung die cume tudung je,kain xde..skg dh complete..dah rasmi pon mase solat maghrib td..hahahaha,same je pangai anak & mama..xsabo2 nk pki!




yang shawl beli kt The Celove x smpi lagi...hehehe..kasik smgt sket nk kijeee..atee lame cutiii ;)
 


10 comments:

Gieyana said...

model radiusite tue mmg xomey kan...nice tudung uols..:-)

Lily@MamaZaraZareef said...

beshnye sakan shoping tdg..cntek2 sume..:-)

Nad @ MamaZN said...

Suke shawl yg checkered tu..
Cantek!

Nana said...

sawl kat radiusite cpt sold out
asal ada yg bkenan je mest dh abes

~ana~ said...

wah...shopping sakan yea..:)

AdanyaKauUntukku said...

orang tomei pakai ape pun tomei dik...lain lah cam akak neiH...huhuhu

Syida said...

model raduisite dgn alhumaira to cantik kan?pakai tudung jenis apa pun cantik. cuba kalau kita yang pakai..............belum tentu cantik macam dia.
nyampahs.

Sidratul Muntaha said...

Seb baek aku jenis kena pakai tudung lebo m beso sbb tetek beso.
Ahaha
Adei
Lagipun still bf ara
Mmg kenalah pakai tudung beso
Kdg2 tingin jugak nk pakai shawl tpi aku tkut xsmpai seminggu bakal jdi alas meja je.
Aku xbeseni la
Ahahahah

zety said...

hahahahahaa, komen x tapis langsung weh ayu!!!!
shawl aku beli ni mmg kaver dade..hik3..

watyz said...

cantiknye tudung2 tu. comel maryam pakai telekung tu... :)