Thursday, January 24, 2013

Anti Stress massage best ohhh

salam =)

Allahumma solli a'laa Muhammad :D


Dengan ini, saya bercuti dari ari kamis smpi isnin depan..ari jumaat opis tolak cuti siap2 (ceh,igt nk kasik free).. smlm (rabu) patutnye ade appointment dgn sv aku kt ukm..dan as usuallllllll...kensel!!! arghhhh!!! aku tido kol 3.30 pagi nk siapkan pembetulan tau x..dan aku dah plan nk bercuti dgn otak yg tenang! tp kite hanya merancangkan..Allah tentukan..xpelah..atleast,aku dh buat pembetulan tu anggap jelah aku blh cuti2 dgn best ;p

pastu ptg smlm ada janji dgn customer H&T (heels & tux) utk pas brg2 dia..seb bek org Bangi gak so jmpe kt Bangi je..tp dia hanya blh jmpe aku kol 6 ptg..adehh lmbt plak tu..puas aku nk kill the time..sbb blk dari opis smpi Bangi dlm 5++ gitu..tup2 dpt idea...tadaaaa...massage!!

gamble je walk in kt azzahrah women wellness tu..aku dh set, xdpt massage , gunting rambut pon jadi ler..hehehe..aku pilih wat anti stress massage..yeayy...sbb dlm 30 minit je pon..aku pon setujuk je..dh lenguh2 badan lame x urut nih..ok kande dinde..slmt bercuti pjgggg ..ari Jumaat insha Allah check in GCMorib ;)


hehehe saje je amik gmbr bath tub ni, x rendam pon..urut je

lps massage..pehhh legaaaa, btol2 siap kol 6 ;) shawl pon mls nk lilit dah,hahaha

nilah brg customer tu, sandal fitflop dgn romper..tq Nad!!


5 comments:

NARDtheNERD said...

bestnya urut2.. hehe
:)

mama tisya said...

bestnye urut2...aku pn tgh cr tmpt nk p massage2 ni..lama tk manjakn diri..hehehe

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

syoknye dpt berurut..nak jugakkk..hehe

AdanyaKauUntukku said...

ila pun nak gi manjakan diri...tapi sampai la ni tak buat appointment lagi...adoi

nad said...

Syoknye p masaj!
Serius ckp, xpenah merasa, haha, ksian...