Monday, January 7, 2013

Dah mula Jatuh Chenta dengan pekerjaan ini

salam =)

haaa,,nile penangannye dek cuti lame bebenor..terase seronk handle anak2 sendiri ..dgn anta Umar skolah, buat brekfes, masak tengahari, jage & gadoh dgn Maryam ..jemput Umar balik..buat minum ptg..anta Umar ngaji..masak makan malam..jemput Umar blk ngaji plak..(kdg2 apailah) ..dgn keje2 lain kt umah lagi...waduh2...mmg salute lah dgn SAHM ni atau WAHM..camno korg blh koje hah?? hahahaha..hebak2..

tapi wpon cuti..aku ttp buat keje2 ngaja aku kt umah..mcm buat slides baru..tp siyes payah wehh..pyh sesangat...nk kene tgu keadaan tenang aman damai sepoi2 bahasa barulah blh buat..sudahnye aku stay up smpi kol 1-2 pagi..

siyesly wpon penat gegile tp aku mcm puas weh..xdpt nk describe..btol2 multitasking! keje opis  -done, keje umah -done, masak - done, business online - jalan...huhu..copeklah yang oiii byk duitt..blh i ngaja part time, business & jaga anak full time! aaminn (~_~)

p/s: utk para pemenang GA AEON & Kleenex tu, ade lg 2 pemenang aku blm pos adiah..kt pjbt pos skg ni rmi bebenor org !! huhu..sume nk kuar duit ASB kot ;)

6 comments:

Nad @ MamaZN said...

Mmg seronok
Penat pun ye jugak
Tp.seronok.lagi lebih dr penat
Hehe

~ana~ said...

even duk rumah tu dgr mcm best tp lg penat dr keje ofis kan...tp penat2 pun, kepuasan tgk anak2 membersar depan mata sendiri adalah satu nikmat yg x terhingga...ye dok?heheheh...

AdanyaKauUntukku said...

akak punnn
kalau lah dapat duk umah je....waaaaaaaaaaaaaaa

Nana said...

Hahah ko suke ek dgn pekerjaan aku ni hahah
gtu la rutin aku tiap ari skang

MrS. F!zA said...

supermak lg hebat dr kita yg keje opis 8-9 jam..

Sidratul Muntaha said...

Hohoho
Aku pung cuti pnkg aritu ms terkehel bahu
Mmg mencabar sungguh kije surirumah ni
Sapae kate keje depa senang
Kan?!