Sunday, January 22, 2012

rombongan meminang ke Terengganu

salam =)

aket tekak..mcm nk demam..aduhaiii...semalam dah amik bekalan ubat dari klinik..harap2 by Jumaat ni iaitu esok, kami sekeluarga sehatlah utk jalan2 lagi..

ni citer sabtu lepas, anta adek aku no.3 bertunang..dgn orang Kuala Tganu..dekat dgn pantai chendering..traffic jam org nk blk kg cuti mmg jgn ckplah..kitorg mmg 'menempah' la kan..nk buat camne..redah jelah..seb bek kete bykkkkk tp tetap berjalanlah...

so, to cut the story short, aku tepek gambo jelah ye..

kitorg bertolak sabtu dalam kol 3ptg (sebab tgu adek aku no. 2 balik keje) dan bermalam kt umah ayahsedare aku kt kemaman..rehat2..dan esok paginye barulah terhegeh2 touch last menet hantaran, utk sireh mmg aku tgk google dan blasah jelah..hehehe

mendeco hantaran dekat porch je, nyaman2 pagi gituu

nile rupe andaman sireh aku,hihihi

tempah kek dgn emilia masterpiece yg buat kek bday anak2 aku

gerak dari umah makcik aku dlm kol 12tgh, stop kt pantai buruk jap sbb ade 1 lg kete folo

kebetulan, 3 kete rombongan kaler putih , 1 kete je kaler itam,hehe

dah smpi..

gedik aku,mentang2 laki sendiri amik gmbr ;p

tunang adek aku





semoga kekal hingga nikah & bahgia ke akhir hayat

hantaran dari awek ganu

hantaran macho dari Kajang ;p , i buat tawwww

alhamdulillah berjalan lancar majlisnyer..makan pon sodap, aku mmg suke mknn2 tganu nih..especially masakan makcik aku yg kt Kemaman tu, dan SATA!!! i lebiu sata!!hahaha

gambar2 bwh ni mase kitorg singgah pantai buruk pas majlis ..saje je bwk diorg bermain2 kt sini..

touching weh gambar ni pd aku, sbb mase aku umo setahun lebih dulu ade dtg sini dan ade gambar mak aku tgh preknen sambil pegang tangan aku camni..nnt klu aku jmpe gmbr tu aku scan dan tunjuk ..

lebiu maryam

lebiu 2,3,4 hehehe

adek2 aku melayan anak sedare die

naik kete kuda

main motorbike nih

maryam yg obses dgn slide


pastu dari Kuala Tganu nih kitorg straight balik kl trus..dah x tido umah maksedare dah..singgah jap kt masjid terapung utk jama' solat ..



penat mmg penat..sian hubbyku apai sorg je drive..benti tdo ntah bape kali..smpi je Bangi sumer flat kecuali anak2 aku sbb masing2 puas tido dalam kete..tp badan saket2 gaklah..

oklah..semoga adek aku & tunang nye berkekalan dan pandai menjaga hubungan hingga bernikah setahun lagi..dan hingga ke akhir hayatt...utk kawen sok, hantaran aku nk tempah je, xkose dah nk ngulit2 bunge bagai, hahahah

8 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

lama dh tak pi tganu..terbayang2 plak kesegaran lepak tepi pntai batu buruk tuh..heheheh..nway, terer zety gubah hantaran eh..=D

lia said...

wehhh pantai batu burok tu kampung aku la... ha3

Syida said...

tak pernah sampai ke ganu :(
hantaran ko buat tu cantik la!

~ana~ said...

waaa....nnti dpt adik ipar org ganu la wei...:)...

kurus said...

akak tertarik ngan gubahan simple sirih tuu .. kalau dulu tinggi sepesennn aje kan dik ;)

IntaNBerliaN said...

pantai cendering... dkt dgn kg saya dah tu.. selalu balik trg.. duk umh auntie dkt cndering la..hihii

Unknown said...

tahniah utk adik zeti..

sambil meminang dpt juga cuti santai2..

Unknown said...

haihh la comelnya tau si gegel maryam ni..