Saturday, January 14, 2012

day 3 part 2 Hong Kong Disneyland

ok sambung..jgn jemu ye kande dindeee

Fantasyland







Tomorrowland








Parade show : pukul 3.00 ptg start parade, mmg berasak2 org nk tgk



















~ rehat lunch dan solat kejap..kami lunch kt tmpt rehat ade bangku byk2..pastu mak hajjah mmg bwk kompas kiblat , nk solat lapik dgn sejadah

TOY STORYLAND : mase ni Umar n Maryam dua2 dah tido, so turn aku dgn adek aku yg main,kih3


-aku naik yg U kt blkg tu, gayat gile okeh



- main parachutte nih, gayat jugak

ADVENTURELAND : antara ride yg ader ialah naik bot keliling hutanlah konon, yg tukang bwk bot berciter sambil menerangkan ape yg ade dlm hutan2 tuh, best gak. paling lawak gorila ni siap pki baju lagi












lepas tu dalam kol 6 ptg kitorg carik baby room utk tuka pempes n buat susu anak2, lgpon kesejukan sudah agak melampaui batas,heheh, masuk je bilik terus rase, wahhh hangatnye bilik..dahlah selesa, mmg kitorg lepak kt dlm tu smpi kol 7 lebih . staff yg jage kt dlm tu x marah, siap soh stay kt dlm tu sbb kt luar sejuk sgt..sekali dlm tu jmpe orang Msia jugak dgn anak sorang, baye2 aku je kot..berboraklah ..apelagi..hehehe, dpt kawan lagi ;)





nanti sambung dgn firework show dan ke'best' an hotel disney hollywood ;)

4 comments:

~ana~ said...

best nya zety.....
bila la aku nak dpt jejak kaki kat sini...:)

zety, bila nak email address ko..ko xmo ke itu barang....

IntaNBerliaN said...

adehhhh... cantiknya!!.. ni yg jeles byk nih... nak g jgak...huwaaaaaa

mummy_ayu said...

bestnya..jgn kata budak2 suka, mak budak pun..

Fird said...

err boleh tak i pun nak join giveaway