Tuesday, September 14, 2010

kat opis laaa



slm wbr =)

arini dah stat kejelah..yg bestnyer blh brekfes, yg xbestnyer rase cuti xpuas,huhu..
Umar pon demam sejak raye ke 2,jangkit dgn Maryam kot..sian budak2 tuh..cepat2 baek k bucuk-bucuk mama .. nk angkut korg beraye pon rase bersalah sbb xsedap badan ;(

oklah, esok cuti hari Malaysia apekah maksud cuti hari Malaysia ye? jumaat keje jugak..rasenye ari jumaat nih aku peruntukkan hari utk menyiapkan asgmnt ukm aku,hehehe

7 comments:

e.l.i.z.@ said...

get well soon umar!

sejak bila ada cuti hari mesia ni?rasanya mcm dulu² xde pun

aku nk start buat mlm ni sikit asgment tu hehhe

Hezesuze said...

weols hari2 cuti tau...ahakss

mama_umar_maryam said...

eliza-mlm ni aku kene stay up la nk setelkan salah 1 asgmnt,kene stay up jugak!a'ah kan,abis tu selama ni xde hari malaysia lah ye ,hmmm

kak heze- saje je taw kasik kitorg jeles meles,huuhu

~ana~ said...

harap umar dan maryam cepat sembuh ok....:)

Em's Family said...

raya raya anak sakit tak syiok kan.. si emir tu pun batuk2, dok bantai air gas je manjang, mak dia pun main bagi jer.. and me, dah start keje esok :(

[-suziey-] said...

sian ko..awalnye keje..hmm besela..kalu dh beraya tu..bkn bdk je org tua pn bole sakit..aku pn kena serang selsema..asyik bersin je..aQeel pn sama..get well soon ok..

mama_umar_maryam said...

ana,budak2 tu dah sembuh , yeay!

mira- yessss,the reason is ice cream!ice cream r everywhere!

suzieyyyy,,rindu kt ko..huhu..aku nipon rasenye xlame g kene gak flu ke fever,tp dok tahannn lg