Tuesday, July 6, 2010

kantonis yingyong dan dolphin

slm wbr =)
perut rase gembire bile dpt jugak mkn mee ni, kantonis yingyong..hiks..apeke maksud yingyong tu xtaula aku, yg penting marvellous!!! bykk lagi mee yg aku nk try pasni, kt mane lg klu x kt Mohd Chan Abdullah

pastu kegembiraan bertambah lg apabila malinasiam.com sudi menghadiahkan sebijik FM kt aku sbb aritu teka die p cuti2 kt redang, maceh yang oiii..aku suke dolphin, tp aku lg suke klu ko pos kt aku ikan nemo yg dah keras,hehehehe

14 comments:

malinasiam said...

bi..
blur aku ayat yingyong ko
muahsss
npk mcm sodap iyo

ala
cenonet jer
malu i u buat n3 tau

Farra Dhelina said...

wah yingyong mmg sedap! lgi mkn dgn cili kicap, terangkat! hehe

mama_umar_maryam said...

mmg maveles yingyong tu wehh..

yup farra, x cukup2 kuah cili kicap tu..huhu

CHeeSYaNa said...

aku dah g dah kedai tu.. sedap! Aku mmg suke chinese food.. Ada lagik satu restaurant halal chinese food kat bangi.. red wok! Dekat2 ngan seksyen 7.. pon best gaks! Ada steamboard + bbq lagik..

mama_umar_maryam said...

haa red wok! aku penah nmpk kt brochure manetah,saing dgn mohd chan le tu,ade steambot bagai..weh, baju zarif ni bile nk amiknye yang oiii

Anonymous said...

aku baru2 pandai makan mehun ala2 kantonis ni sedap kan

wah bez nye dpt fm

Suziey Ahmad said...

wohooooo lazat.nk try gk la terjah kedai tu..

mama_umar_maryam said...

nana - aku suke sbb jenis mee die ade mcm rangup2 sket,yg aku order ni campor dgn kuew tiow skali,kenyang!

suziey - try yg caw kl tu ye, bykkk lg ni mknn die nk kene review,hahaha

Lily@MamaZaraZareef said...

mcm pernah makan mee mcm ni tp kat menu rase tulis mee kantonis jek..agaknye ying yong tu extra special ker..hehehheh

~ana~ said...

hu3x...sedap nya....

Nashays said...

en3 camni mesti apai tak marah kan...uhukuhukuhuk...

-->sambil membayangkan betapa crunchy mee itu

mama_umar_maryam said...

lily - haa,die lain dr mee kantonis yg tmpt lain..agaknye yin dan yang kot mee tu,hihihii

ana - yeahh,apelagi ana,ke sini plak ;)

shar - takk,apai xmrhh..bile nk maghrib kt chan ni wehh,hahahah

Afne said...

zet, ko saja kan nk kasik kitorg terlior

mama_umar_maryam said...

afne..apelagissss,g attack mohd chan branch kl nun..heheh