Thursday, July 8, 2010

Dialog malam Jumaat >)


slm wbr =)

kesah mlm tadi..nk ajak Umar tdo skg kene ngamukbedtime story dulu dgn die..ajak elok2, pancingla segale minat die..so mlm tadi, Umar pakse aku bace kt die satu buku citer nih, serigala dengan kambing biri-biri..

aku pon bacela dgn nada beria2nye, nk bagi die phm citer tu kan..dan aku pronounce poyo2 nih supaye tatabahasa die akan improved, sbb Umar ni mcm pelat2 sket..sampai part ni,

" Wolf is going to eat the sheep, so the sheep screamed for help, help!!help!! please dont eat me, then.." elok je aku nk sambung citer seram nih sekali Umar enterprem,

" Omen omos fly, tembak wolf! wolf mati.."

loh, slambe je Umar nyampuk aku yg tgh naik syekh berciter ni! nk gelak pon ader, rupenye die menghayati sgt citer wolf nk mkn sheep nih, pastu aku tnye,

"Umar, wolf dah mati,pastu sheep ni macam mane?"

" sheep nk sleep lah mama..Umar ngantok.." wah, hebat ending ko nak oiiiii..kate jelah Umar dah ngantuk, huhu..bagus jugak eh Umar, cpt sket ko tdo..blh la mama papa berdondang sayang..kui3 >p

11 comments:

~ana~ said...

ajmal pun suka cite ni..kat umah tok dia ada buku cite ni turun temurun dr papa dia..so, tiap2 kali g umah tok dia, mesti tok dia jd tukang cite..heh3x...

Nashays said...

i think closure citer tuh papa die yang ajar... *winkwink

mama_umar_maryam said...

hik2 ana..budak2 kan..x jemu2 soh citer story yg same..

shar - maybe lah..len mcm je ending die,hahahaha

Mrs. Amien said...

huhu..comel je umar =)
mama dia lg comel kot (sambil memikirkan riak muka zeti yg nek sheikh bercerite!) hehehe..

** atie + aisyah ** said...

wakakakakkaa........ bagus umar... ko ni tak abis2 berdondang sayng ye.. ops..lupe plak, kate mlm jemahat

hacienda said...

comel sgt..umar dh besar n bijak kan..siap ckp sheep nk tdo..hahahaha..xsbr tggu mikhael besar...

mama_umar_maryam said...

alid - hik3, dulu kt skolah wakil pertndgn bercerita, tu yg mmg poyo2 klu berciter ;p

atie - ko ni..cpt benor wat speku..aku dgn apai berkaroke la mlm td ;p

hacienda - hik2,Umar ni die byk auta skett..nnt mikhael dah pndi ckp layankan aje..sonok ;)

[-suziey-] said...

waaa mmg bagus ending story ni..hmmm layan je la..ekkeke:D lawak plak:p

mama_umar_maryam said...

suziey- baguih kan ending cenggitu,xdela penat aku nk beciter,hahahah

CHeeSYaNa said...

part yang paling best is part berdondang sayang.. ahhahahah

mama_umar_maryam said...

ko mmg suke dondang2 syg nikan? cant wait 2 meet zarif this sat!!