Wednesday, June 23, 2010

MalaM ni maybe dapat >)

slm wbr =)

yeay..diaphgram utk pam harmony aku telah 'kembali'..bkn jumpe yg ilang tu..order baru., td dah smpi kt meja ..huhu..as usual aku kontek ajasu dari mybreastpumpshop, pic bwh ni pon amik dari blog die..syukur2..maka dengan ini, berakhirla sesi luxury time mengepam, dimana selama 2 hari nih aku pinjam Philips Avent ISIS iQ yg sememangnye ber IQ tinggi tu..hik3..tqvm syeri, lebiu!



skg ni plak, aku tgh tgu toy maryam tu..td kol maybe sampai dlm next week..hmm,igtkan dah blh letak maryam wekend ni,huhu..and maybe jugak malam ni aku kene p beli hp baru..beli yg bese2 je kot..cukuplah blh kol,sms,mms,bluetooth,wifi,3G,hahahahah bykla plak spec kan, ngade!

8 comments:

Atie.Rashid said...

zt..mlm ni kan mlm jumaat.. mesti 'dapat' punye... siap jela... hahahahahaha

mama_umar_maryam said...

hahahahahaha..gelak beso aku,nk citer psl dpt henpon laa..i sucheeeeee

Ibu said...
This comment has been removed by the author.
Mek Rose said...

adeh
td sy bukak blog rafiq..dah terkomen guna id rafiq..muahahha..abaikanjelah komen td ye zety..:-)

~ana~ said...

zety, best x pakai avent isis iQ tuh?

mama_umar_maryam said...

rose, xde pon komen tu, rose delete sendiri ye? xper, blog rafiq pon rose jugak yg taip,hehehe

ana - best jugak =), die intelligent ;)

::Kak Sambal:: said...

seramnyer tajuk... u bikin otak ai kuning tau...heheheh

mama_umar_maryam said...

hahahaha, mamalyna..i pon ade unsur2 kekuning2an,hahaha