Monday, March 22, 2010

time to get damn SERIOUS!!

salam..
dari aku berebut dgn si Umar yg tgh tgk thomas & frens tu baikla aku on netbook merah aku nihyang mungkin akan dituka kepada iPad nanti,hahahaha,angan2 ajo!ade gak pekdahnye blh updet blog kecayangan bucuk2 nih..heheh..yer..ari isnin mmg sebok..mmg monday blues..mmg malas nk g kije dan mmg mcm2 lagi..termasuklah aku ni haa..kepala ni lebih teruk dari jam kt federal hiway tu..things to do berderet2 aku setkan dlm hp aku sbb aku mmg xcaye dgn kapasiti ingatan nih..smpi opis trus catit lagi kt nota-tepek-kt-dinding things to do aku tuh..mencabar jugaklah keadaan skg nih..kene byk2 menuntut kesabaran ..sabar ye zety sabarrrrr...
..k lah,nk tdo..esok pagi smpi opis nk brekfes cpt2 pastu nk blog hoping jap..heheheh..bkn ape,nk keep n touch dgn kwn2 blogger, kdg2 blh jd terapi tau!..ujan la plak ha malam ni..yuhuuu..tdooooo

p/s: sgt2 thankful dpt classmate mcm intan & shahrul..byk tlg ahkak ko ni ha yg blurr manjang,hahahah..(klu diorg ni kawen lg sweeet..dua2 bujang lg ;p)

4 comments:

[-suziey-] said...

yezzaaa mondays ku pn sgt blues..bz sgt2..

Afne said...

sila amik award ;)

zaza said...

hihi.. situasi sama berlaku kat kite.. lps weekend, mls je nk keje!.. asyik mengelat je!..

mama_umar said...

suziey - aku lak red monday,grrr..heheheh

afne - baekk..macehh!!

zaza - nk mengelat pon xde masa dah ni zaza,hehehe,bz bebenor..tp ttp lawat tapak blog kwn2,heheh