Tuesday, December 25, 2012

Pandai pulak adik aku beli souvenir

salam =)

Yeah..lepak2ing sesaje nih..student cuti 2 minggu smpi taon depan, yehuuuu!!!! tp keje kt opis ttp setia menantikuuu huk3..

ni ha kesahnye adek aku no 3 yg aritu kawen tu..tlh dihantar secara paksarela oleh company die ke Jepun..ayoyo..klu camtu i sgt2 rela okeh!! dlm 2 minggu lah..wife die tinggal, tp aku rs wife die xheran sgt sbb die pnh dok jepun pon, hehehe..so, bile adek aku blk Msia tgk2 ade jugaklah die beli souvenir utk kitorg nih..pandai plak tuh belikan set cawan teh + fridge magnet Universal studio + FM Jepun...weeeeee...suke3! sayang ko! hahahaha ..mase nilah kot die nk membalas jasa kakak die sorg nih, sbb kitorg klu g mane2 utk adek2 insha Allah dptlah t shirt selai 2..yg kelakanya makhajjah pon dh sebok collect FM skg nih..berlawan2 dgn aku plak tu sape penuh hahahahaha,pastu tiap kali sape2 nk g jln2 dh pandai pesan FM..aku pasan makhajjah stat suke FM mase aku bwk die g HK aritu..hehehe
adek aku yg kecik skali tupon dh pndi gak bli souvenir/FM ni..mase die g Taiwan pon die belikan aku & maryam gift..huhu..touching ahkak..


14 comments:

mama tisya said...

best2 dpt ole2 dr jepun...aku mmg dh pesan kt adik2 kalo p oliday fm tu wajib disamping ole2 lain..bole gtu...hehehe

Anum said...

best2

Gieyana said...

cute ler...haizz! Biler lak kite leh smpai sini kan..:-)

mummy_ayu said...

wah..memang comel2...suka suka..

[-suziey-] said...

waaaa bestnye..yg penting FM..ekek:D aku pn teringin gk nk keje yg slalu kena g oberseas..hahahahaha:p

Nana said...

aku yg plg suke dlm banyak2 barang tu opkoz la fm heheh

Wan Amira said...

bila kawin otometik pandai beli hadiah untuk orang :D

Dunia Wilma said...

Bestnya dapat souvenir dari Jepun ^_^

MrS. F!zA said...

fm tu yg paing best! brg wajib ada kalo ke sesuatu tmpt..hehe

~ana~ said...

comel je cawan2 tu..:)

Nad @ MamaZN said...

FM!!!!!!!!! Okeh, lagi sket nak meroyan ;)

IntaNBerliaN said...

wah cantiknya...

Lily@MamaZaraZareef said...

dpt ole2 dari jauh..mmg best!! pndai gak adik zety shopping ye..hihi

CHeeSYaNa said...

Cantiknyer fm spiderman tu!!!!