Tuesday, June 19, 2012

Kuliah Ustaz Azhar Idrus kat Bangi

salam =)

nampak banner ni kt depan jalan umah aku...rase nk pegi sgt2...sure full house nih..dgn org bdr sri putranye, dgn org bangi nye..silap2 org melaka pon dtg nih,hahahaha... insyaAllah, insyaAllah =)

Kuliah Ustaz Azhar Idrus - 23 Jun di Masjid KUIS, Bandar Seri Putra

Inline images 1

Ceramah Y.Bhg. Ustaz Azhar Idrus di Masjid Al-Azhar KUIS, Bandar Seri Putra Bangi pada 23 Jun 2012 (Sabtu malam Ahad).


7 comments:

BeRRy MuMMie said...

tq dear for sharing

IntaNBerliaN said...

uai bg ceramah best gak kn... tu pun tgk2 org post kt fb hihii

Gieyana said...

bestnyer..ceramah dia mmg best sgtt!:-)

ieda said...

haaa bagus nieee
harus gi dgr , nak2 pasal anak2 kan
akk kalau ada harus gi
ada sekali dia dtg , mlm tuu x dpt joint dgr sbb ada hal
ramai yaaa ampun org dikk huhu

LYAfrina said...

lya suka gr ceramah Ustaz azhar.. kat kemaman ni slalu la ia wk ceramah

tiefazatie said...

alahai...jauh..huu

Write Smiles said...

suke layan ceramah ustaz ni kat utube..hehe