Monday, April 9, 2012

Rezeki lunch

salam =)

colleague yg dok sebelah aku dlm bilik nih ialah orang Yaman, Dr Maein name die..setelah aku kehilangan 2 colleague wanita melayu yg masing2 dah pegi sambung phd, (sobs)..maka Dr Maein lah yg dok sebelah aku..mule2 aku igt die cam poyo2 lah..sekali rupenye lagi mereng & gile dari aku,hahahaha..lagi best, wife die sgt rajin masak & bagi makanan2 arab .. buat sendiri okeh..contohnye lunch arini, aku dipakse makan roti cinnamon top with choclate & white sugar...pastu kene pakse lagi mkn pizza home made rich with beef & daun apetah...aduyaiii, rase cam kt restoren arab hah,hahahaha..air je air puteh ;p mmg arini aku malas kuar lunch, alhamdulillah rejekii





ok, enjoy your lunch kande dinde & slmt bercuti esok!!!!

13 comments:

maya amir said...

alhamdulillah..rezeki tu:)

Sidratul Muntaha said...

rezeki sungguh.
alhamdulillah...

Anonymous said...

alhamdulillah...rezeki dear.. -.-

muke akak pun dah macam awek arab..hihi

Afne said...

mcm sedap je zet roti cinnamon tu

Wan Amira said...

i love lunch with bread !!! homemade roti lagii

Mek Rose said...

nampak sedappp...nom nom nom

~ana~ said...

Alhamdulillah..rezeki..

mummy_ayu said...

yum yum..nampak cedap..

lia said...

aku suka makan arab.... nyummehhhh...

Alhmdlh, rezeki...

Anum said...

sedapnya..amin

IntaNBerliaN said...

gambo mknan tu mcm xjelas plak... xleh nk tumpg menikmati keenakan jugak..hihiii

h4ni3 said...

next time dia bagi, anto sket kat seksyen 8 k!
hehehhe

tiefazatie said...

wah..murah rezeki.best tue!hee

btw..sis comel!