Thursday, April 19, 2012

Penat sangat Tapi rase berbaloi

salam =)

arini.. eh silap,bkn arini je,lately aku mcm xde mood je nk ngadap students..ikutkan kelas aku budak2 nye okay je..tp ade 1 klas nih mmg buat aku rasa marah lah..mmg tiap2 kali nk masuk klas nih aku kene sabar byk2..bkn aku sorg je yg rase camni, lecturer lain yg masuk klas nipon same gak..cpt2lah abis weh..malas dah aku nk ngadap perangai diorg nih! klu blh aku lepuk lame dah aku lepuk2.
pastu ditambah lg dpt klas baru yg tibe2 ade klas jumaat petang. dowh. plg x best klas jumaat ptg! arghhhh...

dan rase x best dan penat sejak kebelakangan nih trus ilang bile dpt 1 phone call, hehehehe, perasaannye mcm dpt phone call dari boifren time2 bercinte duluuu ;p ..alhamdulillah, buat aku senyum dan semangat balik.. bknlah mng contest ye t_____t....berkaitan dengan tesis aku je =)

oklah kande dinde..gembire2 aje sbb dah masuk ari Jumaat..wiken bebeh!wiken!!!!!


9 comments:

LYAfrina said...

wah..apakah kegembiraan di sebalik tesis tu yer??

lecturer yer?? kt mne yer?

~ana~ said...

Tesis ko camna???zet,aku tgh fikir utk tesis aku la.pening lak.tajuk dah ada.draf dah complete.tp fikir2 blk,tajuk x mencabar lgsg.x sesuai....:)

watyz said...

ishk.. citer tesis yg wat aku sereeemmm ni...

AyuArjuna BiGoshh said...

kuar jurnal la niu hehehehe tahniah apapun...

lia said...

tesis ko da ok ek sbb tu ley senyum balik ;)

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

mood aku ari jumaat jer heppi .. masa berehat2 ;-)

Gieyana said...

sian kt uols...dlm keterpaksaan juga mengadap student la kan wlaupon x suka!Wuwuwu

nad said...

syukur ada berita gumbira
senyum2 selalu k!

hepi wiken! :)

IntaNBerliaN said...

apakah yg berkaitan dgn tesis tu :-)