Saturday, April 17, 2010

bayor HUTANG..

salam,
ni n3 bayar utang kt diri sendiri dan org lain,bknla n3 untuk membayar lumsum pd ptptn , utang umah ataupun kete,kui3..bkn ape,mase mgu lepas mmg agak bz la dgn meeting yang membosankan balik-balik muke org yg same je buat kije,aku xphmlah..pastu tekejar2 nk wat asgmnt aku lagi..hmm..xpe2..mind set itu penting..dan juga kene tenang ye dak..pastu byk2 doa semoga Allah mudahkanlah..huhu..jadinye,thats y xtvt updet blog & jln2 ke 'umah' kwn2 agak slow,maka aku pilih pagi ahad yg hening dan belom brekfes lg nih utk membebellahh

khas utk catlina yg memenangkan aku utk GA aritu,cat mntk aku tepek gamba adiah yg die bg tu..sweet btollah adiahnye..mmg dua2 utk Maryam laa..clothbook dgn leg warmer,colorful!aku suke!!

->nyum nyum,dibuat makan pon sodapp

->sbbkan i cekci,kene la cover dgn leg warmer nih ;)

minggu ni plak ade 1 presentation yg vommit blood aku xbaper suke..hmm..ntahlah..kang takut x berkat plak..xpelah..aku present je takat termampu,dugaan btol,next sem ngadap lg lecturer yg same..yg xde kredebiliti nih..hmm..moge2 berubahla ye ..

10 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

bestnye maryam dpt hadiah..dua2 pon chumellll..=D

~ana~ said...

cantik la hadiah yg zt dpt tuh..

sabo zt,harap2 nnti tuhan permudahkan dlm apa jua perkara yg ko lakukan ye...

ddfirdaus said...

cute eh legging tu..buku tu pun memang best..kalau aku pun mungkin macam nak makan..hehe

CHeeSYaNa said...

comelnyer maryam.. geram!! weh, clothbook tu, takperker bagi maryam gigit2? aku cam takot jerk nak bg zarif..

mama_umar_maryam said...

maryam's luck lily..dua2 adiah mmg utk die,heheh

ana - tengkiu ana for the doa,huhu

dbalkis - aku bape kali picit2 buku tu geram,haha,sbb die len pesen sket,mcm kotak2 gitu

dayana- i cannot control her,biting,air liur meleleh here & there..clothbook tu aku tawakkal je la xde parasit2 bahaye melekat..tp clothbook mmg utk budak2 ni 'mengunyah',they xplore by mouth,cube bagi kt zarif buku yg aku bagi tu,he'll love it!

Atie.Rashid said...

maryam.... aunty comel nak adiah tu boleh.. hehehehe.. ye ye.. maryam dh double chin-chin... hehehehe

Mek Rose said...

cutenye adiah dia..ehehe

ape presentation leh buat muntah darah tu> agagaga

mama_umar_maryam said...

atie,mcmane x dable chin?buku pon die ngapp,hahaha

rose-presentation tu x muntah darah,lecturer tu yg buat aku nk muntah darah,hahaha

Suziey Ahmad said...

erkk br teringt xbyr ptptn lagi.huhu..
makin smgt maryam skang.geram btl aku nk gomol..ekeekek:P

mama_umar_maryam said...

suziey - aku klu gomol maryam smpi mengeluh die,hehehe