Sunday, July 22, 2012

Pemenang Shawl dan Fridge magnet

salam 3 Ramadhan =)

Arini nk umumkan 3 pemenang lucky draw utk GA entry tips penyusuan ibu yg lepas..x ramai pon yg join dlm 7 orang je..maybe xmo shawl & FM Sabah tu kot..hehehehe, positip..positip..kire rejeki kande dinde yg komen lah ye ;)

aku pick gune random..pengkomen no.1,2 dan seterusnya..




1. Pemenang untuk Shawl boleh pakai raye nnt ialahhh...

pengkomen No. 3 = SYANA SAID  


2. Pemenang FM Sabah pulak ialahhh...

pengkomen No. 5 = NIENA


dan pemenang yg FM Sabah yang terakhir sekali ialahhhh..

pengkomen No. 4 = NANA 

dengan ucapan semoga sudi2lah terima gift aku yg marhain inih..kih3..utk Nana..aku tau FM Sabah ko dh byk..aku ganti dgn benda lain k ;) 

Jadi...ada lg 1 FM Sabah aku nk bagi..murah hati di bulan pose ni x salah kannn..so, it goes to...

pengkomen last skali  = ANA
ana, ko ade ltk mandrem ke kt blog aku ni haa? slalu naik name ko kt GA blog aku ;)

oklah..utk pengkomen2 bertuah di atas silelah email2 i utk tujuan pengeposan adiah..mcm Syana, Nana & Ana tu aku roger kt fb jelah ye..utk kwn baru i iaitu Niena..nnt i emel u k..reply tau ..

tengchu sumer yg sudi join!!! kanda dinde sumer adalah ibu2 yg hebat!!! insyaAllah..ada rejeki lagi..i buat GA lagi k..




8 comments:

Afne said...

adoyai.. terlepas sudah! buat lg beb.

SyaNa said...

Ya Allah..mak sebak ni menang shawl
:-)

watyz said...

tahniah!!
alahai.. aku baca ko komen lepas tu aku lupa la beb... adeh..ka dh melepas... huhuu

Nana said...

hahaha...
pandai je ko fm aku banyak ek
ada la 3 je
hehehe

~ana~ said...

alhamdulillah....rezeki ramadhan...

hahahah..sempat jugak joinn even dah last minit...

aku xde la letak mandrem...jampi serapah sikit2 je..hahahah...

Gieyana said...

missout nie..

Tahniah buat yg menang..:-)

Nad @ MamaZN said...

ya Allah cemane bleh terlepas!
sori zety, zety dh jemput tp lupa nk dtg, huhu

apa2pun, tahniah sume yg menang

IntaNBerliaN said...

tahniah utk pemenang ;-)