Monday, July 2, 2012

Aku yang patut.. aku yang patut

salam =)

layan lagu Untuk Dia nih, Sleeq & Najwa Latif versi akustik, hehehehe..dgr lagu ni rs cam nk jd remaja balik lah ;p

maryam dgn umar nyanyi smbil joget lagu nih kiut giler..part 'untuk dia..untuk dia' tu diorg gune jari telunjuk tunjuk-tunjuk masing2...nmpk sgt mlm td dah boring gile 3 banak kt umah psg lagu kuat2..huhu

tibe2 terigt zmn2 ngorat2 dulu..ada org ada-ada yg ngorat i..i xmo...i nk apai gak ;p ...hahahaahaaktuiii



p/s: apai outstation smpi kamis nih.. sobs

12 comments:

Nad @ MamaZN said...

amboi, teringat zaman muda mudi, hihi

CHeeSYaNa said...

hahhaa.. teringat seh kisah2 ko zaman sek men and uni! Last2 apai yang menjadi pilihan hati :D

mama_umar_maryam said...

gataikan i nad ;p

oh dayana,ko dh mcm diari aku,hahaha,weh,nk x shawl tu

~ana~ said...

mengimbau zama muda2 lak yea...:)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

lagu siulan bdk2 skrg .. hehhe..heh... ooo .. hubby outstation ... tinggai dgn hero & gurgurl je yer ..

Gieyana said...

best nie..oldiess gitu..:-)

MrS. F!zA said...

suka lgu ni!!! tkdaklah nmpk mcm bebudak sgt lagu ni..haha

tiefazatie said...

hehe..ada2 je la sis nie

Lily@MamaZaraZareef said...

Pasni tepek lah video diorang menyanyi tu..mesti kiut giler aksi diorang..^__^

Nia said...

hehe, suka jgk lagu ni :)

izz iizza said...

best lagu ni..:)

IntaNBerliaN said...

hihiii syok tu, siap tingat zmn dolu2 lg.. hihii