Friday, September 7, 2012

6th Wedding Anniversary

salam =)

Alhamdulillah..alhamdulillah,alhamdulillah...
ya Allah..syukur pdMu dgn kurniaan jodohku ini..
6 tahun dah mendirikan masjid dengan 2 anak-anak yang menjadikan hidup lebih bermakna..
rasanya memang nk kene tambah lagi ahli masjid nih.., hehehe

semoga keluarga kita menjadi lebih barakah mawaddah warahmah..ke akhir hayat...ke syurgaNya...




16 comments:

Wan Amira said...

Happy Anniversary :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

epi anniversary both of u dear!
sweeeet sgt picca tu!
seni!!!.. =)

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

happy annivesary! semoga berbahagian hingga akhir hayat ..

IntaNBerliaN said...

eppy anniversary zt..

mmg patut tambah dah ahli msjid ni... hihii

~ana~ said...

Happy annviversary zety...dah boleh dah tu tambah umat lagi...:)

~ana~ said...

Happy annviversary zety...dah boleh dah tu tambah umat lagi...:)

lia said...

Happy 6th anniversary zety...

Da ada yg bjaya berenang... War2 kan la yer he3

Nashays said...

hepi enibeseri zety n apai...

Gieyana said...

happy annivesary Zety..moga bahagia senantiasa jd milik kalian hingga akhir hayat..:-)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam.HAPPY ANNIVERSARY...akak pon sambut anniversary dlm bulan sept gak :D

Mira Adzlia said...

hepy enibersei :)

watyz said...

happy anniversary zety... :)

Afne said...

happy anniversary zet!

Lily@MamaZaraZareef said...

alahaiii..sweet sgt pic tuh!!! hehehe..semoga cpt2 tmbah ahli masjid k..nnti pastu br kitorng follow jejak jugak..kekekekke

Sidratul Muntaha said...

happy belated anniversary..
huhh..
bln 9 dh?!
pejam celik ..
aku punya tak lama lagi kot?!!
ekekke

AdanyaKauUntukku said...

sukalah tgk jari jemari di samping cincin yang cute sebentuk tu


happy annniversary..
moga kekal berpanjangan sehingga ke akhir hayat