Tuesday, October 4, 2011

Pipe link TOYS for them

salam =)


- gambar dari fb smartintelligenttoys

xblh nk taip byk2,heheh,bz kejar dateline..ade order toys dari link fb nih, mcm menarik plak..blh asah kreativiti dan imaginasi budak2 nih..selain daripada menambah skill aku sbg mama utk meleraikan pergaduhan perebutan mainan, pipe link ni mmg unik sket , mcm2 blh create, robot,lion,kapalterbang..cara2 nk buat pon ade, budak2 ni reka sendiri pon ader..nantilah, ade mase aku share gambar ape budak2 ni create..gambar gadoh lagi byk ;p


p/s : aku mmg sgt j.a.r.a.n.g beli toys utk budak2 nih,las yer punye bday pon aku xbelikan toys utk diorg

11 comments:

Anum said...

macam best

~ana~ said...

ni blogger siti tu kan..honeybunsugarcup tu..

ana pun selalu masuk blog dia. sambil bc blog sambil tgk toys..:)

Anonymous said...

hehe ko sama mcm aku
aku mmg jrg bli menan utk damia
klw ada menan tu seme amrul yg bli
dia lg eskited nk bli bukan2
wlpon damia xminta

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

first time aku nengok pipe link ..kalau yg jenis game henpen tu ada ler ..

lia said...

aku tau pasal toys ni dr aku merayau2 ntah ke mana dlm alam maya... tp xtau mana nak cari...

nnt kalau aku rasa mamat Amsyar tu dgr ckp, boleh la aku rembat ngeh3...

h4ni3 said...

saya tak mo dah beli benda2 camtu
nanti kang bersepah satu rumah, malas nak kutip.. hehehe

tiefazatie said...

wah..cm menarik je nie...meningkatkan daya kreativiti nie kan sis..

Lily@MamaZaraZareef said...

pipelink ni klu dlm game kat pc tuh pernahlah main dolu2..tp stakat main smbung2 tknak bg air bocor jekla..yg menan sebebar pipelink smpai leh smbung2 jadik mcm2 benda ni tk pernah tau pon ada..nmpak menarik..=)

Cho Zila said...

kalau akak memang suka menan gini tapi sure husband tak suka sbb budak dua orang anak akaktu suka menyepahjer tak reti nak kemas,,, tapi rasanya memang bagus untuk minda diaorangni...

e.l.i.z.@ said...

aku pun dh lama x beli..rs mcm dh besar, xyah nk beli toys lg :P cuma eiymann je la menten excited ngan kete

IntaNBerliaN said...

sy ni suka beli mainan kt alisha.. hihii

sblm ni slalu beli buku2 pmbelajaran je.. skrg dah minat mainan lak.. kot2 ibu alisha ni blh tumpag skaki main.. heheheeeee