Sunday, October 27, 2013

Weekend short getaway to Sg Petani

Salam :)

Kitorg dpt jemputan kahwin dari family angkat mr apai kat sg petani..aku blm pape dh terbyg D King mee udang yg sedap tu..hehe..so kami pon bertolak jumaat ptg dan cek in kt Park Avenue hotel..btol2 lps exit tol sg petani tu..Sblm masuk otel dinner dulu kt D King Mee udang..hehehe..pd kami agak pricey jugak mee udang dia..mayb sbb udang die besar2 saiz xxxl gitu dan fresh! Sesekali kan..just enjoy it :)


Ari sabtu tghari kami cekout trus g kenduri..meriah gitu..laukpauk sedap2..and plg best ade char kuew tiaw! Wahh..family abah n mama ni mmg warm tau..mase nk amik gmbr family panten belah ppuan, kitorg dipaksa masuk in the frame skali..hehehe..konon2 adekbadek la jugak ;) ..Apepon, maceh sbb sudi jemput kami ye mama n abah..dan utk panten baru..tahniah,barakallah n kekal ke akhir hayat! 

Kitorg x singgah mane2 pon..trus je blk bangi..igtkn nk jgkla jln2 penang kan..tp mr apai ade keje plak ahad..xpelah..nipon rs sonok dah wpon just a short getaway :)

budak2 ni konker pool

bdk2 ni dgn adek pengantin ppuan yg kembar tp x seiras :)

3 comments:

Hilmirda Daud said...

mengiurkan betul mee udang tu..
cutenya budak yang bergambar ngan mak dia tu.. sweetnya senyuman.

IntaNBerliaN said...

dkt d'king mmg harga dia mahai sikit... baru ni saya pun ada g makan, balik gatai2 sbb alergik.. hahhah

*umah saya pun kat sg petani gak.. dah dekat dah tu :-)

~ana~ said...

kat mana lokasi mee udang ni zety? sabtu ni ana turun SP...