Tuesday, October 29, 2013

Mamapapa mana yang tak gembira :)

Salam :)

Alhamdulillah3x...semalam Umar Husayn dah masuk Al Quran..abis iqra' 6 dah..syukur ya Allah..dilancarkan lisannya..aku tnye ustazah sbb mcm caye x caye..mmg tgk buku iqra' dah abis..cume nk double confirmation lah (beselah kiasu)..ustazah mengkonpemkan perkara tersebut .. siap citer yg diorg kene tahan sket Umar sbb nk betulkan tajwid2 ..bagi lebih baik..ishk..rase nk pelok ustazah tu ;p

Umar Husayn, mamapapa were so proud of u..jadi contoh yg baik utk adek kamu Maryam okeh..adek kamu tu klu blh xnk kalah dgn kamu..blh tahan jugak dia lagi 3 ms nk masuk iqra' 2..kt umh xpnh nk ngaji lgsg..bile tnye, pandaii je nk auta mama ni pusing ckp bende lain..asek2 men matekmatik (matematik)..dah xde soklan dah hah kitorg..abis dh jari tgn kaki mamapapa sume ni.hahahah
Buat yg terbaik k anak2..our expectation bknlah nk soh jd no 1 je..kdg2 kamu perlu rs kegagalan sket..n bangun, sedar dari situ ..thats the best lessons kids :) ..  we love both of u so much!

9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ye la kan

mrs Fiza said...

congrats ummar.. awal lg dh naik al quran sok cptlah khatam al quran tu..

lia said...

tahniah dear... acik lia lak rasa sebak dlm hepi ...

mama tisya said...

tahniah umar

mummy_ayu said...

wah..congrats umar....

watyz said...

alhamdulillah... tahniah umar!!!

anak Wan Salleh said...

i like u laah mama, tak yah belajar untuk exam, kene rasa kegagalan :p

btw, clever boy umar!! alhamdulillah..

ibuemir

~ana~ said...

alhamdulillah...congrats umar...

Lily@MamaZaraZareef said...

alhamdulillah..dua2 membesar jadi anak bijak n cemerlang..congrats umar n maryam..^_^